Fler som försöker bli gravida?
Själv har jag försökt i två månader, fick mensen idag. skengravid båda månaderna, innan jag försökte bli med barn bara antog jag att det skulle gå på en gång hehe
Själv har jag försökt i två månader, fick mensen idag. skengravid båda månaderna, innan jag försökte bli med barn bara antog jag att det skulle gå på en gång hehe
Känner igen det där. Min bästa vän blev gravid på första försöket med alla tre barn. Jag blev gravid första gången efter 7 månader (slutade i MA) och är gravid nu igen, 1 år efter att vi började försöka. Jag tror man brukar säka att 80% av alla som försöker, blir gravida under det första året. Så det är absolut inget ovanligt med att det inte går på de två första försöken.
Jag vet att det kan kännas tungt att månad efter månad testa negativt. Men vi är många som varit i den sitsen. Snart är det säkert din tur också
åå vad skönt att höra, grattis. ja hoppas det blir snart man blir llätt ivrig o naiv i väntan på bim, nu e de ny veckor att försöka iiaf. får köpa ägglossningstest