Min kille ber tjejer om bilder på Kik
Hej!
Hej!
Tog upp det igår en sväng och ska prata mer om det idag.
När jag frågade honom om det så säger han att han inte vet varför.
Han vet liksom inte vad han ska säga verkar det som.
Det känns, och gjorde även förra gången som att han ångrar sig och blir uppriktigt ledsen. Men kan inte förklara sig.
Jag vet inte heller vad jag ska göra/säga. Vi båda är överens om att vi vill lösa problemet och han säger att det är hans problem som går ut över mig och att det inte är okej. Han säger att han är en idiot som gör så mot mig och att de inte har nått att göra med mig, varken sexuellt, utseende- eller personligthetsmässigt. Han älskar allt med mig.
Vi ska prata vidare om det idag.
Tips på vad jag ska ska säga?
Vill bara få det löst. Ingen mer oro, ingen mer osäkerhet. Vill må bra igen. Kände aldrig såhär förr förrän detta uppstod och de klart att de gnager en i bakhuvudet hela tiden.
Och till er som skriver att vi kan skicka bilder osv över kik osv. Jag är INTE intresserad. Känner mig extremt avtänd och äcklad rent ut sagt.
Tänker inte visa min kropp för någon annan.
Hej!
Jag förstår liknelser vill jag tro. Men du börjar snurra om att det är en ursäkt?! Och att man beskyller partnern.
Och sedan dra en fullkomligt usel liknelse för att stödja ditt eget resonemang.
Tvärslut. Om det nu är enkelt att VÄLJA hur man reagerar kan ju någon som har dålig självkänsla och självförtroende som manifesterar sig i grubblerier och svartsjukt agerande VÄLJA att sluta med det.
Ditt resonemang är enkelspårigt och bakvänt förutom att det inte har med tråden att göra.
Du kommenterar dig själv. Bra poäng där..
Det känns inte som att man är paranoid för att man ser det? Oavsett om det var med fel eller rätt nick är det ju jäkligt pinsamt. Och det får mig ju att undra om ett anonymt nick skulle hålla med dig tidigare eller framöver.
Jag är ju hellre paranoid än schizo och pratar med mig själv offentligt.
Du kommenterar dig själv. Bra poäng där..
Det känns inte som att man är paranoid för att man ser det? Oavsett om det var med fel eller rätt nick är det ju jäkligt pinsamt. Och det får mig ju att undra om ett anonymt nick skulle hålla med dig tidigare eller framöver.
Jag är ju hellre paranoid än schizo och pratar med mig själv offentligt.
Gratis online doktor. Perfekt. Tack.
Jag pratar ändå inte med mig själv offentligt.
Gratis online doktor. Perfekt. Tack.
Jag pratar ändå inte med mig själv offentligt.