• Anonym (Fantasi)

Har du fantiserat om sex med två män?

Har du fantiserat/drömt om att ha sex med två män samtidigt någon gång? Alltså en trekant MFM (man, kvinna, man).

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du fantiserat om sex med två män?
  • Anonym (Analfantast)

Att anmäla sig till sexträffar utan att riktigt veta vilka man kommer att träffa kan sluta både katastrof och eufori, oavsett om det gäller två eller flera deltagare. Men är man beredd att gambla tycker jag att ni ska prova!

• Dilf
    Anonym (Jämt) skrev 2022-04-12 02:05:18 följande:
    Fina Dilf....du är tuff du  // {#emotions_dlg.flower}
    Tuff?
  • Anonym (Jämt)
    Dilf skrev 2022-04-12 07:23:50 följande:
    Tuff?
    Som erbjuder dig att vara med bara så där  Skrattande
  • Anonym (Jämt)
    Rillepille83 skrev 2022-04-12 06:44:07 följande:

Anonym (jämt) jag ställer upp

Du är också tuff. Tack men riktigt så kommer det inte gå till. Jag kommer lösa detta här uppe och med män jag har åtminstone har  någon kännedom av. 
    Mvh. Anonym (Jämt) land 
  • Anonym (Jämt)
    Anonym (P) skrev 2022-04-12 09:27:29 följande:
    När kör vi då;)
    Å en tredje. Tack men nej tack. Kyss
  • Anonym (P)
    Anonym (Jämt) skrev 2022-04-12 09:43:01 följande:
    Bara du o jag då
  • wolf666
    Anonym (Jämt) skrev 2022-04-12 09:43:01 följande:
    Jag har gruppsex med mig själv. En kuk, och hela 5 fingrar. 
  • Anonym (Jämt)
    Anonym (P) skrev 2022-04-12 10:16:07 följande:
    Bara du o jag då
    Nej tack. Jag har inga problem att ha sex med en man i taget. Det är två som är svårare men det löser jag tillslut. 
  • PernillaPG
    Har fantiserat om att ha sex med två män samtidigt.

Allt startade med att en av mina vänninor berättade om att hon och hennes kille testat på det.

En grej tänkte jag , men dom fortsatte med detta och det lät ju väldigt bra.

Har själv varit nära några gånger, men det har aldrig kommit mer till att jag var i samma pool som två killar som var intresserade men det rann ut i sanden när den ena killens tjej kom tillbaka. 

• Tom Araya
    Anonym (Jämt) skrev 2022-04-12 01:48:23 följande:
    Nej så jag behöver hitta två män som är diskreta. 
    Jag tror det är enklare att leta efter en i taget, men att de redan från början är invigda i dina planer. 
    Det kommer inte att vara en brist på män som ställer upp, men du får naturligtvis lägga lite tid på att sortera ut dina "guldkorn" så att du inte samlar på dig skräp.
  • Anonym (Inte fantiserat, men drömt)

Fantiserar inte om det (Fantiserar till 90% om andra kvinnor) men har drömt om det flera gånger. En gång var det Rick Grimes från walking dead och Hitler med mig i mitten. En annan gång något slags spöke framför och en fransk mimare bakom. När jag tittade över axeln mimade han att han satt fast i en osynlig låda samtidigt som han hade sex med mig.

• Anonym (Polyanne)

Jag har inte fantiserat om det sexuella särskilt, men däremot att bli älskad av två män samtidigt och ingå någon slags relation med båda.. kanske också fyllehångla alla 3 vid något väl valt tillfälle. Men sexet lockar inte med 2 samtidigt, förmodligen därför att jag är fullt nöjd med en åt gången. Det fysiska är mindre viktigt. Det är spänningen och uppvaktningarna som intresserar mig mest och flörtandet mellan sexet och innan man hamnar där.

• Daphodil

Ja, det vore oerhört sexigt! Gubben är dock inte alls intresserad så det fortsätter vara fantasier 

• wolf666
    Daphodil skrev 2022-04-13 21:06:24 följande:

Ja, det vore oerhört sexigt! Gubben är dock inte alls intresserad så det fortsätter vara fantasier 

Sorgligt med så många som aldrig får uppfylla sina fantasier 
Svar på tråden Har du fantiserat om sex med två män?