Har du fantiserat om sex med två män?
Har du fantiserat/drömt om att ha sex med två män samtidigt någon gång? Alltså en trekant MFM (man, kvinna, man).
Har du fantiserat/drömt om att ha sex med två män samtidigt någon gång? Alltså en trekant MFM (man, kvinna, man).
;)
Att anmäla sig till sexträffar utan att riktigt veta vilka man kommer att träffa kan sluta både katastrof och eufori, oavsett om det gäller två eller flera deltagare. Men är man beredd att gambla tycker jag att ni ska prova!
En kvinna räcker gott för mig
Anonym (jämt) jag ställer upp
Allt startade med att en av mina vänninor berättade om att hon och hennes kille testat på det.
En grej tänkte jag , men dom fortsatte med detta och det lät ju väldigt bra.
Har själv varit nära några gånger, men det har aldrig kommit mer till att jag var i samma pool som två killar som var intresserade men det rann ut i sanden när den ena killens tjej kom tillbaka.
Fantiserar inte om det (Fantiserar till 90% om andra kvinnor) men har drömt om det flera gånger. En gång var det Rick Grimes från walking dead och Hitler med mig i mitten. En annan gång något slags spöke framför och en fransk mimare bakom. När jag tittade över axeln mimade han att han satt fast i en osynlig låda samtidigt som han hade sex med mig.
Nån som vill ikväll;)
Jag har inte fantiserat om det sexuella särskilt, men däremot att bli älskad av två män samtidigt och ingå någon slags relation med båda.. kanske också fyllehångla alla 3 vid något väl valt tillfälle. Men sexet lockar inte med 2 samtidigt, förmodligen därför att jag är fullt nöjd med en åt gången. Det fysiska är mindre viktigt. Det är spänningen och uppvaktningarna som intresserar mig mest och flörtandet mellan sexet och innan man hamnar där.
Ja, det vore oerhört sexigt! Gubben är dock inte alls intresserad så det fortsätter vara fantasier
Ja, det vore oerhört sexigt! Gubben är dock inte alls intresserad så det fortsätter vara fantasier