• Anonym (Johanna)

Min man smickrar andra tjejer

Min man har försökt närma sig tjejer förut. han skrev med tjejer att han saknade sex och ville ha nån att knulla. Jag råkade se allt då han glömde logga ut från dom kontona. Hitta dock inte spår från att nån tjej nappade på det. Han har rätt svårt att träffa tjejer då många oftast inte vill ge hans en chans. Varför vet jag inte? Men iaf.. efter att jag kom på honom för 1 år sedan så har han slutat söka sig till anda och varit lojal. Har iaf inte hittat nåt tecken På otrohet och han visar alltid vem som skriver ifall jag skulle fråga, vinklar aldrig bort mobilen. dock fick jag höra nånting som jag faktiskt blev ledsen över för en månad sedan. Han va ute på en nattklubb och fick syn på en Tjej han haft sex med förut. Alltså innan han o jag blev ett par. Han hade gått fram och smickrat henne o sagt att hon blivit vacker/snygg... 
    Hon tyckte hans beteende va skumt och avisade han och kontaktade mig... hon visste vem jag var o att han har mig. När jag konfronterade min man så säger han att hon ljög och att dom bara prata, men att han inte smickrade henne på nåt sätt. Vem ljuger!? Tror ni hans intention va att få till det? Kunna vara otrogen? Eller ?? Han säger att han aldrig skulle vilja göra nåt med nån och speciellt inte henne. Har pratat med han och kommer liksom inte längre än så, hur hade ni gjort i min sits?

• Svar på tråden Min man smickrar andra tjejer
  • Anonym (Glädjedödaren)
    Anonym (jaha) skrev 2022-04-13 12:48:38 följande:
    Jo vi har redan förstått att du är en egoist som alltid agerar i ditt eget bästa först oavsett vad det innebär för någon annan. 
    Och du är lika korkad som vanligt. Du har fortfarande inte fattat att min man har det helt underbart med mig. Något han uttrycker dagligen för mig. Köper blommor, och så vidare....

Han är en underbar man.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Glädjedödaren) skrev 2022-04-13 12:53:33 följande:
    Och du är lika korkad som vanligt. Du har fortfarande inte fattat att min man har det helt underbart med mig. Något han uttrycker dagligen för mig. Köper blommor, och så vidare....

Han är en underbar man.
    mmm för att han inte vet hurdan du är egentligen. Men prova och berätta vad du pysslar med bakom hans rygg och fråga om han fortfarande vill köpa blommor åt dig?
  • Anonym (Glädjedödaren)
    Anonym (jaha) skrev 2022-04-13 12:58:53 följande:
    mmm för att han inte vet hurdan du är egentligen. Men prova och berätta vad du pysslar med bakom hans rygg och fråga om han fortfarande vill köpa blommor åt dig?
    Nu tycker jag du är väldigt ointelligent. Då sårar jag ju min man. Det vill jag inte göra.
  • Anonym (M)
    Anonym (Glädjedödaren) skrev 2022-04-13 11:03:00 följande:
    Du har en poäng. Jag stannar för att min man är helt underbart snäll och mycket bra ekonomi. Dock är sexet värdelöst, men det löser jag med mina älskare.
    Signatur "hemmafru" i en annan tråd?
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Glädjedödaren) skrev 2022-04-13 16:04:12 följande:
    Nu tycker jag du är väldigt ointelligent. Då sårar jag ju min man. Det vill jag inte göra.
    Ah så det är inte handlingarna som spelar roll det är bara om någon får reda på det... och givetvis berättar du inte för att du inte vill såra, det är inte alls för att rädda ditt eget arsel.... men OJ så oväntat svar Drömmer

Hur var det där med intelligensnivå....
  • Anonym (Glädjedödaren)
    Anonym (jaha) skrev 2022-04-14 13:29:45 följande:
    Ah så det är inte handlingarna som spelar roll det är bara om någon får reda på det... och givetvis berättar du inte för att du inte vill såra, det är inte alls för att rädda ditt eget arsel.... men OJ så oväntat svar Drömmer

Hur var det där med intelligensnivå....
    Du har nog tyvärr en betydlig lägre intelligensnivå än jag . Om min man inte vet så blir han inte sårad av det där som är så smutsigt enligt FL:s änglaskara. Det begriper till och med en 10-åring.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Glädjedödaren) skrev 2022-04-14 13:36:43 följande:
    Du har nog tyvärr en betydlig lägre intelligensnivå än jag . Om min man inte vet så blir han inte sårad av det där som är så smutsigt enligt FL:s änglaskara. Det begriper till och med en 10-åring.
    Absolut, lite sådär som att det är ok att någon pissar i ditt kaffe, du vet ju inte om det så då är det ju ok ju....

Otrogna människor patetiska ursäkter uppgör aldrig att förvåna Tomte
  • Anonym (2436)
    Anonym (jaha) skrev 2022-04-14 14:36:22 följande:
    Absolut, lite sådär som att det är ok att någon pissar i ditt kaffe, du vet ju inte om det så då är det ju ok ju....

Pissar man i kaffet så känner man nog att smaken är annorlunda skulle jag tro. Gott kaffe är viktigt annars kan det kvitta.
  • Anonym (Glädjedödaren)
    Anonym (jaha) skrev 2022-04-14 14:36:22 följande:

Din liknelse var rentav pissdålig Solig
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Glädjedödaren) skrev 2022-04-14 14:47:57 följande:
    Din liknelse var rentav pissdålig Solig
    Tja, enligt dig så är det ju ok att göra vad man vill så länge ingen får reda på det så då borde du väl vara ok med att någon pissar i ditt kaffe bara du inte vet så...?

För du menar väl inte att du har olika regler när det gäller saker som görs mot dig? Det vore ju ren hyckleri Flört
  • Anonym (Glädjedödaren)
    Anonym (jaha) skrev 2022-04-14 15:07:19 följande:
    Tja, enligt dig så är det ju ok att göra vad man vill så länge ingen får reda på det så då borde du väl vara ok med att någon pissar i ditt kaffe bara du inte vet så...?

För du menar väl inte att du har olika regler när det gäller saker som görs mot dig? Det vore ju ren hyckleri Flört
    Obegripligt, men jag har förstått av dina inlägg att du gillar kiss och bajs snack.
    Det är kanske inte konstigt att du därmed har problem med dina relationer.
  • Anonym (jaha)
    Anonym (Glädjedödaren) skrev 2022-04-14 15:17:06 följande:
    Obegripligt, men jag har förstått av dina inlägg att du gillar kiss och bajs snack.
    Det är kanske inte konstigt att du därmed har problem med dina relationer.
    Det verkligen är obegripligt är hur vissa personer kan bli alldeles till sig av upprördhet över kiss och bajs snack men är helt ok med svek, lögner och manipulation... gäller ju att prioritera rätt.. LOL!
  • Anonym (Glädjedödaren)
    Anonym (jaha) skrev 2022-04-14 15:28:08 följande:
    Det verkligen är obegripligt är hur vissa personer kan bli alldeles till sig av upprördhet över kiss och bajs snack men är helt ok med svek, lögner och manipulation... gäller ju att prioritera rätt.. LOL!
    Hellre en otrogen partner än en som konverserar som en 5-åring.
Svar på tråden Min man smickrar andra tjejer