• Anonym (Hilda)

Kryssningar är för att vara otrogen.!

varför åker tjejer och killar på kryssning när dom har partner? för att dansa och äta gott säger endel. Ja men det kan man väl göra med sin partner istället för vänner? Det kan man väl göra på restaurang? eller nattklubbar? tror dom flesta som är i förhållande åker för att antingen få komplimanger Av motsatta könet, eller för att kunna ligga med nån annan utan sin partners vetskap. Det är lätt att dansa ragga upp nån och så har man nära till en säng där man kan släppa loss. Medans raggar man på en krog där man bor så är det lätt att ens partner får reda på det.. hur kan ni som har en partner ens låta han/hon att åka iväg? Varför inte ta med sin partner , ifall man nu har rent mjöl i påsen?? 

• Svar på tråden Kryssningar är för att vara otrogen.!
  • Anonym (X)
    Anonym (norrmannen) skrev 2022-04-12 14:46:52 följande:
    Cindarella... Guds gåva till oss Milf/Gilf-jägare    Drömmer
    Gilf?
  • Fjällräven85

Jag håller nog inte riktigt med. Jag har vart på kryssning både med partner och festat och med vänner utan partner när jag var gift tidigare.
    Båda tillfällena har vart kul, men det är klart att det blir olika stämning om man åker med partner/flera andra partners eller om man åker med kompisgänget för att festa och ha kul, vi har när vi åkt kompisgänget träffat många andra härliga människor som man kanske inte skulle ha träffat om man haft sin partner med.
    Detta utan att vara otrogen, utan för att lära känna nya människor.
    Sen finns det ju såklart de som är otrogna när tillfälle ges det kan man ju inte sticka under stolen med, men det görs nog både på lokala dansgolvet som på ålands hav.

• Anonym (sådär)
    Anonym (Älskar milfar) skrev 2022-04-12 15:10:24 följande:
    Kanske var mig hon träffade? Ärligt talat varför kan du inte unna henne. 
    Unnar du din fru sanningen om dina resor?
  • Anonym (Hehe)
    Fjällräven85 skrev 2022-04-12 16:46:47 följande:

Jag håller nog inte riktigt med. Jag har vart på kryssning både med partner och festat och med vänner utan partner när jag var gift tidigare.
    Båda tillfällena har vart kul, men det är klart att det blir olika stämning om man åker med partner/flera andra partners eller om man åker med kompisgänget för att festa och ha kul, vi har när vi åkt kompisgänget träffat många andra härliga människor som man kanske inte skulle ha träffat om man haft sin partner med.
    Detta utan att vara otrogen, utan för att lära känna nya människor.
    Sen finns det ju såklart de som är otrogna när tillfälle ges det kan man ju inte sticka under stolen med, men det görs nog både på lokala dansgolvet som på ålands hav.

Annorlunda stämning med sin partner jämfört med när man festar med kompisgänget, och man träffar härliga människor som man inte skulle kommit i närheten av, om ens partner varit med.Flört

Hehe.
  • Anonym (sådär)
    Anonym (norrmannen) skrev 2022-04-12 14:46:52 följande:
    Cindarella... Guds gåva till oss Milf/Gilf-jägare    Drömmer
    Nja säg inte det, en fd kollega och sk "milfjägare" som brukade skryta om sina äventyr på rasterna åkte på knullresa med nåns fru. När de kom i land stod hennes man och några av hans polare och väntade på dem. Visade sig att milfens man var grovt kriminell och helt fel snubbe att jävlas med.

Kollegan åkte på rejält med stryk och vart sjukskriven ett tag. Efter det vart det nog inga fler milf eskapader. Vi skrattade friskt åt det på jobbet och han fick öknamnet Loverboy Flört
  • Anonym (Älskar milfar)
    Anonym (sådär) skrev 2022-04-12 17:28:34 följande:
    Unnar du din fru sanningen om dina resor?
    Självklart inte. Detta håller jag för mig själv.
  • Anonym (sådär)
    Anonym (Älskar milfar) skrev 2022-04-12 18:23:36 följande:
    Självklart inte. Detta håller jag för mig själv.
    Ok, så varför ber du andra unna sin fru saker. Du unnar ju inte din fru du heller?
  • Anonym (norrmannen)
    Anonym (X) skrev 2022-04-12 15:42:35 följande:
    Gilf?
    Grandmothers I`d Like to Fuck
  • Anonym (Älskar milfar)
    Anonym (sådär) skrev 2022-04-12 18:28:16 följande:
    Ok, så varför ber du andra unna sin fru saker. Du unnar ju inte din fru du heller?
    Har inte sagt att hon inte får åka på kryssning?
  • Anonym (Pga Julbord?)

Vet inte om Stenafärja till Fredrikshamn är en kryssning och deras julbord blir ofta kritiserat men jag älskar det. Dessutom har jag tyvärr ingen man ändå så kan inte vänstra. Hade inte vänstrat om jag hade nån givetvis. Men...julbord är en bra orsak att åka på kryssning. Handlar inte om sex alls utan julbord.

• Anonym (Massor av anledningar)

Finns massor av anledningar att åka kryssningar med vänner. Mina anledningar är:
    -Mycket tid att umgås med sina vänner.
    -Man får sova gott utan småbarn som vaknar, utan man som snarkar, utan tonåringar som kommer hem försent.
    -God mat och god frukost under lugna former.
    -Bastu.
    -Goda drinkar och bubbel.

Föredrar dock Helsingforskryssning med TallinkSilja. Brukar åka commadorhytt då ingår stor hytt med eller utan balkong, minibar med drycker, god frukost (från meny och en lite lyxigare buffé samt bubbel), viplounge med fika/snacks och privat bastu. De har flera bra restauranger på Hesingforsbåtarna också. Dessutom får man två nätters god sömn och en dag för att hitta på något kul i land. En perfekt weekend med vänner tycker jag. 

Låter helt galet att slösa sin tid på en slumpmässigt utvald man eller jaga komplimanger när man har det mysigt med sina vänner! Det är nog några få som håller på så.

Svar på tråden Kryssningar är för att vara otrogen.!