• karlsoderman

    Enkät om leksaker

    Hej! Jag arbetar med ett projekt om att skapa framtidens leksaker och jag hoppas att någon skulle vilja svara på en enkät (1-3 minuter).

    Skriv gärna i tråden om ni kommer på något mer som jag kanske har missat inom samma område och tack på förhand.

    Här är länken: https://forms.gle/xKHW4gryhAwKprjF9

    Admin får såklart ta bort om detta inte är rätt forum.
    MVH Kalle

  • Svar på tråden Enkät om leksaker
  • Anonym (ppp)

    Förlåt men första frågan är så amatörmässigt formulerad så den kommer inte ge dig ett dugg. Är det här verkligen en riktig enkät? 

    Orkade inte läsa längre bara för att den första frågan är som den är. 

    Sedan brukar man lämna ut mer information när man gör enkäter: vem står bakom den (är du en privatperson som ska kränga grejer eller är du universitetsstudent som gör detta inom en kurs tex)? Vad ska informationen användas till? Hur förhåller sig enkäten till GDPR? osv. 

  • karlsoderman

    Tack för input. Detta är första gången jag gör en enkät av denna typ och ja, det är till en kurs inom produktutveckling. Svaren är helt anonyma och inga personuppgifter sparas.

    Till frågan. Jag kan hålla med om att den kan ha varit amatörmässigt skriven, men det är ett brett område och svaren som söks är just alla möjliga problem. Om du har något bättre sätt att formulera frågan så mottages det gärna.

    Ännu en gång, tack för svaret.

    MVH

Svar på tråden Enkät om leksaker