• Azarherati

    Hittar inte kontoinstälningar

    Hur hittar man kontoinställningar? 
    jag är inloggad genom safari. 
    snälla hjälp!!
    vill bli av med mitt konto :) 


     

  • Svar på tråden Hittar inte kontoinstälningar
  • flygrl

    Hur man tar bort sitt konto vet jag inte men du kommer åt inställningar genom klicka på din profilbild högst upp till höger och sedan i menyn tar du Inställningar. Då kommer du till olika flikar där du kan göra diverse inställninga.
    Hoppas det ordnar sig!

  • Azarherati
    flygrl skrev 2022-04-19 20:15:11 följande:

    Hur man tar bort sitt konto vet jag inte men du kommer åt inställningar genom klicka på din profilbild högst upp till höger och sedan i menyn tar du Inställningar. Då kommer du till olika flikar där du kan göra diverse inställninga.
    Hoppas det ordnar sig!



    Om du menar denna så ser du att ja inte har inställningar som alternativ :(
  • Hercai
    Azarherati skrev 2022-04-19 21:33:45 följande:
    Samma för mig.. rotera skärmen på mobilen och testa igen. Då kommer det finnas "inställningar" som alternativ också. 
  • Azarherati
    Hercai skrev 2022-04-19 21:37:32 följande:
    Samma för mig.. rotera skärmen på mobilen och testa igen. Då kommer det finnas "inställningar" som alternativ också. 
    Har försökt o försökt.. hittar fortfarande inte:((( 
    blir tokig snart :// 
  • flygrl
    Azarherati skrev 2022-04-19 21:33:45 följande:
    Hercai skrev 2022-04-19 21:37:32 följande:
    Samma för mig.. rotera skärmen på mobilen och testa igen. Då kommer det finnas "inställningar" som alternativ också. 
    Azarherati skrev 2022-04-19 21:53:08 följande:
    Har försökt o försökt.. hittar fortfarande inte:((( 
    blir tokig snart :// 
    Hmm ser att du kör med Safari men frågan är om du använder dator eller mobil/surfplatta. För det kan förstås spela roll. Själv kör jag med iPhone och Safari och håller den i landskapsläge dvs liggande läge för att se menyn jag beskrev.

    Porträttläge/upprätt läge:


    Landskapsläg/liggande läge:


    Hur blir det för dig i landskapsläge? Eller surfar du från datorn så det bara finns ett läge?
    Annars kanske du kan testa nån annan enhet och/eller annan browser?

Svar på tråden Hittar inte kontoinstälningar