• Anonym (Hjälp)

    Ingen sexlust alls längre

    Nu kanske detta blir ett konstigt inlägg men jag har liksom ingen sexlust alls längre. Onanerar aldrig och är aldrig sugen när jag har sex med min partner. Varit såhär i ca 5 år nu kanske. Har funkat ganska bra nu när jag är särbo och inte behöver ha sex varje dag men min partner och jag pratar om att flytta ihop och då kanske han vill ha sex varje kväll och det vet jag inte om jag orkar. Finns det några piller eller något man kan ta för att få sexlust ? 

  • Svar på tråden Ingen sexlust alls längre
  • Anonym (Hjälp)
    Anonym (@) skrev 2022-04-21 11:09:03 följande:
    Du är inte kär i honom?
    Ibland har jag känt mig kär. Men har väldigt svårt för att bli kär nuförtiden. 
  • Anonym (@)
    Anonym (Hjälp) skrev 2022-04-21 11:12:00 följande:
    Ibland har jag känt mig kär. Men har väldigt svårt för att bli kär nuförtiden. 
    Jag minns nu när du säger det att du har skrivit i en av dina tidigare trådar att du inte är kär i honom och att han vet om det. Är han kär i dig? Varför vill han vara tillsammans med någon som inte är kär i honom och bara ser honom som en kompis?
  • Anonym (Hjälp)
    Anonym (@) skrev 2022-04-21 11:25:55 följande:
    Jag minns nu när du säger det att du har skrivit i en av dina tidigare trådar att du inte är kär i honom och att han vet om det. Är han kär i dig? Varför vill han vara tillsammans med någon som inte är kär i honom och bara ser honom som en kompis?

    I en tidigare tråd? Jag har inte skapat någon tidigare tråd. 


    jag tror han är kär i mig, lr ja det vet jag ju inte iofs. 

  • Anonym (eh?)
    Anonym (Hjälp) skrev 2022-04-21 11:07:07 följande:

    Jag ser honom mer som en kompis, en väldigt bra kompis. Vill inte leva utan honom, sex kan vi ha ibland


    Du är ju inte ärlig mot honom. Det är inte schysst att lura honom att tro att du gillar att ha sex med honom fast du egentligen helst vill ha en helt annan typ av relation.
  • Anonym (Hjälp)
    Anonym (eh?) skrev 2022-04-21 11:36:05 följande:
    Du är ju inte ärlig mot honom. Det är inte schysst att lura honom att tro att du gillar att ha sex med honom fast du egentligen helst vill ha en helt annan typ av relation.
    Jag var kär i mitt ex men ville inte ha sex ändå 
  • Anonym (Sex)
    Anonym (Hjälp) skrev 2022-04-21 08:30:53 följande:
    Jag äter antidepp
    Det kan ju vara en förklaring. Du kan ju diskutera det med läkaren som skrev ut medicinen samt med din pojkvän. 
  • Anonym (Hjälp)
    Anonym (Sex) skrev 2022-04-21 11:50:30 följande:
    Det kan ju vara en förklaring. Du kan ju diskutera det med läkaren som skrev ut medicinen samt med din pojkvän. 
    Vill helst inte byta medicin då jag mår bra på denna. Testat flera andra men inte mått bra på dem 
  • Anonym (eh?)
    Anonym (Hjälp) skrev 2022-04-21 11:44:54 följande:
    Jag var kär i mitt ex men ville inte ha sex ändå 
    Det som spelar roll är ju att du inte vill ha sex men din kille vill det. Då passar man inte ihop och bör definitivt inte gå från särboskap till samboskap.
  • Anonym (@)
    Anonym (Hjälp) skrev 2022-04-21 11:28:38 följande:

    I en tidigare tråd? Jag har inte skapat någon tidigare tråd. 


    jag tror han är kär i mig, lr ja det vet jag ju inte iofs. 


    Vad tycker han om att du inte är kär i honom och bara ser honom som en kompis?
  • Anonym (Hjälp)
    Anonym (@) skrev 2022-04-21 12:00:22 följande:
    Vad tycker han om att du inte är kär i honom och bara ser honom som en kompis?
    Jag ser honom inte bara som en kompis 
  • Tom Araya
    Anonym (Hjälp) skrev 2022-04-19 19:31:24 följande:
    Ingen sexlust alls längre

    Nu kanske detta blir ett konstigt inlägg men jag har liksom ingen sexlust alls längre. Onanerar aldrig och är aldrig sugen när jag har sex med min partner. Varit såhär i ca 5 år nu kanske. Har funkat ganska bra nu när jag är särbo och inte behöver ha sex varje dag men min partner och jag pratar om att flytta ihop och då kanske han vill ha sex varje kväll och det vet jag inte om jag orkar. Finns det några piller eller något man kan ta för att få sexlust ? 


    Det du kan göra är att gå på en läkarundersökning där de kollar dina värden, säg att du har problem med avsaknad av sexlust under de senaste fem åren.

    En annan sak är att prova om du kan få tillbaka sexlusten genom onani. Ja, du måste tvinga dig till det i början.
    Jag hoppas att du åtminstone har utforskat hur din kropp fungerar sexuellt och vad du njuter av, annars blir det också en del att ta tag i.
  • Tom Araya
    Anonym (Hjälp) skrev 2022-04-19 19:59:58 följande:
    Va hur menar du? Varför ska jag berätta det innan vi flyttar ihop? 
    Det skrev han ju...

    "Nej. Mitt tips är att prata med honom innan han flyttar in. Han har rätt att få veta att du inte har någon sexlust innan ni eventuellt tar förhållandet ett steg längre."

    theoth­erone har helt rätt i det.
  • Tom Araya
    Anonym (Hjälp) skrev 2022-04-19 22:02:02 följande:

    Men alltså nu handlar det ju om sex. Inget viktigt direkt. Hade varit värre om jag inte talade om att jag hade massa skulder eller liknande. 


    jag brukar fejka ja. 


    Fråga honom hur viktigt det är för honom och utgå inte bara från vad du själv tycker.
  • Tom Araya
    Anonym (Hjälp) skrev 2022-04-20 08:51:12 följande:

    Är ni allvarliga med att jag ska berätta att jag inte har någon sexlust innan vi flyttar ihop? Verkar jättekonstigt


    Ja, det är självklart!

    Att tycka annorlunda i frågan, att mot sin partner inte vara uppriktig  och mörka med sin personlighet är det som är konstigt.
  • Anonym (@)
    Anonym (Hjälp) skrev 2022-04-21 12:13:02 följande:
    Jag ser honom inte bara som en kompis 
    Du skriver i inlägg 49 att du ser honom mer som en kompis. Vet han om att du gör det och vad tycker han i så fall om det? Vet han om att du inte är kär i honom och har sex med honom bara för att han ska stanna kvar?
  • Anonym (Hjälp)
    Anonym (@) skrev 2022-04-21 12:23:38 följande:
    Du skriver i inlägg 49 att du ser honom mer som en kompis. Vet han om att du gör det och vad tycker han i så fall om det? Vet han om att du inte är kär i honom och har sex med honom bara för att han ska stanna kvar?
    Har du svårt med svenska språket?
  • Anonym (@)
    Anonym (Hjälp) skrev 2022-04-21 16:17:24 följande:
    Har du svårt med svenska språket?
    Vad snackar du om? Istället för att vara dryg och otrevlig kan du väl förklara vad det är jag har missförstått? Förnekar du att du har sagt att du ser honom mer som en kompis? I så fall får du gå tillbaka och läsa ditt eget inlägg nr 49.
  • Anonym (@)
    Anonym (Hjälp) skrev 2022-04-21 11:07:07 följande:

    Jag ser honom mer som en kompis, en väldigt bra kompis. Vill inte leva utan honom, sex kan vi ha ibland


    Vet han om att du ser honom mer som en kompis och vad tycker han om det i så fall?

    Kan du svara på frågan nu istället för att anklaga mig för att ha språkproblem?
Svar på tråden Ingen sexlust alls längre