• InAnotherLife02

    Bor på samma adress men står som ”bor ensam”

    Visste inte vilket forum jag skulle lägga den här frågan i men när jag söker på en person som jag vet bor med en annan (i det här fallet på mrkoll) så står det ?bor ensam?, och så söker jag på den andra personen som jag vet bor på samma adress och det står ?bor ensam? där också. Vad beror det på? Hur kan man bo på samma adress utan att det syns? 

  • Svar på tråden Bor på samma adress men står som ”bor ensam”
  • Anonym (M)
    InAnotherLife02 skrev 2022-04-23 19:47:24 följande:
    Bor på samma adress men står som ?bor ensam?

    Visste inte vilket forum jag skulle lägga den här frågan i men när jag söker på en person som jag vet bor med en annan (i det här fallet på mrkoll) så står det ?bor ensam?, och så söker jag på den andra personen som jag vet bor på samma adress och det står ?bor ensam? där också. Vad beror det på? Hur kan man bo på samma adress utan att det syns? 


    Fråga dom. Men många kan ha samma adress, det är inget konstigt.
  • callmepreggoornot
    callmepreggoornot skrev 2022-04-23 19:49:50 följande:

    Står de på samma adress är det en glitch vilket händer ibland


    ops... Men detta antagligen då
  • Anonym (lll)
    InAnotherLife02 skrev 2022-04-23 19:47:24 följande:
    Bor på samma adress men står som ?bor ensam?

    Visste inte vilket forum jag skulle lägga den här frågan i men när jag söker på en person som jag vet bor med en annan (i det här fallet på mrkoll) så står det ?bor ensam?, och så söker jag på den andra personen som jag vet bor på samma adress och det står ?bor ensam? där också. Vad beror det på? Hur kan man bo på samma adress utan att det syns? 


    jag vet några som ganska nyss flyttat. På dem blir det så. De bor på samma adress och söker man på dem var och en så kommer de upp på den adressen de båda bor på, men de syns liksom bara en i taget på Mr koll. 

    Ingen annan jag kollat på blir det så på. 
Svar på tråden Bor på samma adress men står som ”bor ensam”