Trång fitta
Min man och jag pratar om allt. Han fråga mig vem som har haft störst kuk av alla jag haft sex med. Jag svarade ärligt att jag haft sex med män som har haft större, men att han haft större än dom flesta. Då frågade jag han legat med nån som varit trängre än mig och vem som varit tightast där nere. då sa han att han inte kom ihåg det alls. Och att alla vi varit lika där nere.
det tolkar jag som att han inte vill säga att jag varit störst där nere? Eller att han inte vill erkänna att han varit med tjejer som varit mindre där nere. Hur skulle ni tolka det?
hur skulle ni förresten tolka denna fråga ? vem har varit minst där nere??
vem som varit trängst i fittan eller vem som sugit av minst? För frågade förut vem av alla som varit minst där nere och då svara han att hans ex varit minst där nere. jag svarade förvånat ? jaha jasså? sen sa han att han misstolka frågan. Han trodde jag mena vem som sugit av han minst, och inte vem som varit trängst.
vet Att vi låter sjukt barnsliga och osäkra. Men vi har denna löjliga jargong mellan varan. Och vi är inte unga även om det låter så! Vi pratar om allt och jämför även om det är helt irrelevant.