• Anonym (TS)

Hittade en använd kondom

Idag när jag skulle byta sängkläder så hittade jag en använd kondom mellan dubbelsängen och sängkanten.

Konfronterade min fru angående detta och hon säger att hon använde den när hon testade en dildo där bak på sig själv.

Skall jag tro henne? 

• Svar på tråden Hittade en använd kondom
  • Anonym (Suck)
    Anonym (nej) skrev 2022-04-28 16:11:39 följande:
    Ja ribban är onekligen låg på både din läsförmåga och slutledningsförmåga.

Du utsår ifrån att det hon säger är sant, men det vet vi ju inte och det är ju DET som är problemet för TS.

Det blir ju lite komiskt när du gnäller om "kom med nåt konkret" när du själv sitter och drar förhastade slutsatser baserat på vad då?
    Ts nämner ingenting som jag kan se som skulle antyda att hon ljuger, så varför utgår du från att hon gör det? Det finns inga bevis om att hon gjort något annat än det hon säger.

Kom med något konkret då istället för att komma med absurda anklagelser! Hur ska hon kunna bevisa sin oskuld? Det finns inget sätt att göra det. Det förstår du väl själv?
  • Anonym (Suck)
    Anonym (nej) skrev 2022-04-28 16:13:23 följande:
    De behöver inte bevisa allt du gör i livet, bara saker som är jävligt märkliga, som att lämna använda kondomer i sängen tex.
    HUR?
  • Anonym (nej)
    Anonym (Suck) skrev 2022-04-28 16:18:29 följande:
    HUR?
    Det får den som klantade sig komma på
  • Anonym (nej)
    Anonym (Suck) skrev 2022-04-28 16:18:13 följande:
    Ts nämner ingenting som jag kan se som skulle antyda att hon ljuger, så varför utgår du från att hon gör det? Det finns inga bevis om att hon gjort något annat än det hon säger.

Kom med något konkret då istället för att komma med absurda anklagelser! Hur ska hon kunna bevisa sin oskuld? Det finns inget sätt att göra det. Det förstår du väl själv?
    Det är inte dig TS fru ska övertyga, det är TS hon ska övertyga om hon vill att han ska tro henne. 

Jag utgår inte från att hon är otrogen, jag säger att om hon vill att TS ska tro henne måste hon bevisa att det hon säger är sant.

Den enda som drar slutsatser om sant eller falskt är DU som drar slutsatsen att det hon säger är sant taget från luften samtidigt som du kräver att andra ska vara "konkreta".. 
  • Anonym (Suck)
    Anonym (nej) skrev 2022-04-28 16:25:32 följande:
    Det är inte dig TS fru ska övertyga, det är TS hon ska övertyga om hon vill att han ska tro henne. 

Jag utgår inte från att hon är otrogen, jag säger att om hon vill att TS ska tro henne måste hon bevisa att det hon säger är sant.

Den enda som drar slutsatser om sant eller falskt är DU som drar slutsatsen att det hon säger är sant taget från luften samtidigt som du kräver att andra ska vara "konkreta".. 
    Nej det fattar väl jag också, jag känner ingen av dem och hon är inte ens i tråden.

Gör du inte? Du vill ju att hon ska bevisa sin oskuld och om hon inte kan det så ska ts inte tro på vad hon säger. Läs ditt första inlägg, redan där börjar du. Och sen bara ett tjatande om att hon ska bevisa sin oskuld, något som är omöjligt att göra. Så vad blir slutsatsen av det? Ja, om hon inte talar sanning så betyder ju det att hon ljuger, så klart. Eller så kan man tro på sin partner.

Jag har inte dragit några slutsatser alls, annat än att hon säger en sak och då får man välja om man vill tro på det eller inte, men om ts inte litar på sin partner har han inte mycket till val.

Berätta igen HUR ts kvinna kan bevisa sin oskuld.
  • Anonym (Suck)
    Anonym (nej) skrev 2022-04-28 16:20:33 följande:
    Det får den som klantade sig komma på
    Det finns inget sätt för henne att bevisa sin oskuld, varför kan du inte bara erkänna det?
  • Friger
    Anonym (Suck) skrev 2022-04-28 16:18:13 följande:

Om jag förstått saken rätt...

Hon har pratat med en väninnan om onani och då kommit in på ämnet: "Ta en dildo i röven". Fått en kondom av väninnan och gått hem och provat detta. Sen glömt den använda kondomen i sängen?

Det är möjligt, men rätt långsökt...

Varför dra av kondomen från dildon och lägga den i sängen? Det begriper jag inte. Efter det att du haft den i röven så tar du väl ut det hela på toa i pincettgrepp och tvättar av?

Däremot kan jag förstå hur älskaren sliter av kondomen och sprutar över henne. Hur de ligger och myser och den blir kvarglömd.

Men bevis kommer TS nog aldrig att få. Men det är ingen domstol. Han får agera utifrån vad han tror hänt. Givet att han känner henne som person.

Men det är ju viktigt att han kommer fram till ett beslut och inte håller på att älta saken för länge. Det mår ingen bra av.
  • Anonym (Suck)
    Friger skrev 2022-04-28 16:36:39 följande:
    Om jag förstått saken rätt...

Hon har pratat med en väninnan om onani och då kommit in på ämnet: "Ta en dildo i röven". Fått en kondom av väninnan och gått hem och provat detta. Sen glömt den använda kondomen i sängen?

Det är möjligt, men rätt långsökt...

Varför dra av kondomen från dildon och lägga den i sängen? Det begriper jag inte. Efter det att du haft den i röven så tar du väl ut det hela på toa i pincettgrepp och tvättar av?

Däremot kan jag förstå hur älskaren sliter av kondomen och sprutar över henne. Hur de ligger och myser och den blir kvarglömd.

Men bevis kommer TS nog aldrig att få. Men det är ingen domstol. Han får agera utifrån vad han tror hänt. Givet att han känner henne som person.

Men det är ju viktigt att han kommer fram till ett beslut och inte håller på att älta saken för länge. Det mår ingen bra av.
    För mig känns det inte så långsökt, tror det var nån som tidigare räknade upp flera orsaker varför kondomen var kvar. Mer långsökt då att man skulle råka glömma den för att man legat med någon annan eftersom man borde vara mer varsam med att inte bli påkommen.

Precis, han måste helt enkelt bestämma sig för om han tror på henne eller inte, för det avgör ju egentligen hela relationens fortsättning, eller avbrott.
  • Friger
    Anonym (Suck) skrev 2022-04-28 16:39:47 följande:
    För mig känns det inte så långsökt, tror det var nån som tidigare räknade upp flera orsaker varför kondomen var kvar. Mer långsökt då att man skulle råka glömma den för att man legat med någon annan eftersom man borde vara mer varsam med att inte bli påkommen.

Precis, han måste helt enkelt bestämma sig för om han tror på henne eller inte, för det avgör ju egentligen hela relationens fortsättning, eller avbrott.
    Ja, det är ingen mening att vi träter om saken. Jag vet ärligt talat inte. Tycker bara till skillnad från dig att det är en konstig förklaring.
  • Anonym (Suck)
    Friger skrev 2022-04-28 16:46:47 följande:
    Ja, det är ingen mening att vi träter om saken. Jag vet ärligt talat inte. Tycker bara till skillnad från dig att det är en konstig förklaring.
    Haha jag kanske är ensam i tråden om att ha gjort liknande saker! :)
  • Friger
    Anonym (Suck) skrev 2022-04-28 16:51:24 följande:
    Haha jag kanske är ensam i tråden om att ha gjort liknande saker! :)
    Hahaha, i vart fall den förste som erkänner det! Va någon som antydde att det inte skulle vara en enkel sak att erkänna. Jag tror henne!

Starkt jobbat! :D
  • Anonym (Suck)
    Friger skrev 2022-04-28 17:05:33 följande:
    Hahaha, i vart fall den förste som erkänner det! Va någon som antydde att det inte skulle vara en enkel sak att erkänna. Jag tror henne!

Starkt jobbat! :D
    Ah, skillnad på att erkänna för totala främlingar som inte vet vem man är :) Berättade för dåvarande killen jag hade men skulle inte berätta för vem som helst liksom. Jag kan också försäkra att även om det var en positiv upplevelse när jag var ensam så har jag testat analsex med flera olika killar efter det och då har det inte alls fungerat eller gjort mig sugen på att fortsätta med det som par. Kan vara bra för ts att veta t ex om han tror att det skulle vara nåt slags bevis på att det hon säger är sant eller inte.
  • Anonym (Realistisk)
    Anonym (Suck) skrev 2022-04-28 17:09:52 följande:
    Ah, skillnad på att erkänna för totala främlingar som inte vet vem man är :) Berättade för dåvarande killen jag hade men skulle inte berätta för vem som helst liksom. Jag kan också försäkra att även om det var en positiv upplevelse när jag var ensam så har jag testat analsex med flera olika killar efter det och då har det inte alls fungerat eller gjort mig sugen på att fortsätta med det som par. Kan vara bra för ts att veta t ex om han tror att det skulle vara nåt slags bevis på att det hon säger är sant eller inte.
    Intressant detta att analsex är så olika för kvinnor, en del bara MÅSTE ha det tydligen medan andra avskyr det. För män som mig känns det som att det kan kvitta, självklart gör jag det om kvinnan vill....
  • Anonym (Suck)
    Anonym (Realistisk) skrev 2022-04-29 09:18:46 följande:
    Intressant detta att analsex är så olika för kvinnor, en del bara MÅSTE ha det tydligen medan andra avskyr det. För män som mig känns det som att det kan kvitta, självklart gör jag det om kvinnan vill....
    Jag tror det beror på om man haft turen att träffa en kille som är tålmodig och använder en bra teknik, för det har inte med storleken att göra iaf.
  • Anonym (Realistisk)
    Anonym (Suck) skrev 2022-04-29 09:22:48 följande:
    Jag tror det beror på om man haft turen att träffa en kille som är tålmodig och använder en bra teknik, för det har inte med storleken att göra iaf.
    Jag tror att de flesta män inte har så stor erfarenhet av analsex så därför är det ju viktigt att man som kvinna talar om hur man vill ha det så det blir en fin upplevelse för båda....
  • Anonym (Suck)
    Anonym (Realistisk) skrev 2022-04-29 09:28:20 följande:
    Jag tror att de flesta män inte har så stor erfarenhet av analsex så därför är det ju viktigt att man som kvinna talar om hur man vill ha det så det blir en fin upplevelse för båda....
    Definitivt :) 
  • Lyckligalotta

Det låter väl inte så konstigt att hon trätt en kondom över dildon och testat att använda den analt och sen när hon inte kom dragit av kondomen för att använda den i fiffin. 

Så hade jag gjort. Efteråt fick kondomen ligga kvar 

• Anonym (Realistisk)
    Lyckligalotta skrev 2022-05-18 06:38:11 följande:

Det låter väl inte så konstigt att hon trätt en kondom över dildon och testat att använda den analt och sen när hon inte kom dragit av kondomen för att använda den i fiffin. 

Så hade jag gjort. Efteråt fick kondomen ligga kvar 

Låter som något man blir lycklig av Lotta Cool
Svar på tråden Hittade en använd kondom