Anonym (Suck) skrev 2022-04-28 16:18:13 följande:
Ts nämner ingenting som jag kan se som skulle antyda att hon ljuger, så varför utgår du från att hon gör det? Det finns inga bevis om att hon gjort något annat än det hon säger.
Kom med något konkret då istället för att komma med absurda anklagelser! Hur ska hon kunna bevisa sin oskuld? Det finns inget sätt att göra det. Det förstår du väl själv?
Om jag förstått saken rätt...
Hon har pratat med en väninnan om onani och då kommit in på ämnet: "Ta en dildo i röven". Fått en kondom av väninnan och gått hem och provat detta. Sen glömt den använda kondomen i sängen?
Det är möjligt, men rätt långsökt...
Varför dra av kondomen från dildon och lägga den i sängen? Det begriper jag inte. Efter det att du haft den i röven så tar du väl ut det hela på toa i pincettgrepp och tvättar av?
Däremot kan jag förstå hur älskaren sliter av kondomen och sprutar över henne. Hur de ligger och myser och den blir kvarglömd.
Men bevis kommer TS nog aldrig att få. Men det är ingen domstol. Han får agera utifrån vad han tror hänt. Givet att han känner henne som person.
Men det är ju viktigt att han kommer fram till ett beslut och inte håller på att älta saken för länge. Det mår ingen bra av.