• scrapparlotta

    PS eller Nintendo switch?

    Jag och mina två tonårsdöttrar funderar på att köpa nån spelkonsoll. Vi har ett gammalt wii spel men annars är vi inte så insatta i detta. Men vi skulle vilja ha roliga spel som man kan spela med vrglqsögon. Det ser så vansinnigt kul ut. Men då är det PS som gäller eller? Måste man köpa den nyaste i så fall?  Det finns inte till andra konsoler?

    Men sen säger en del att Nintendo switch är det bästa. Har bäst spel och att det fanns roliga matio Kart spel spel med nån ring. 

    Vill höra här vad ni säger, vad tycker ni är roligast och bästa spelkonsolen. Är det så kul som det ser ut som med vr spel? Vilka vr spel rekommenderar ni i så fall?

  • Svar på tråden PS eller Nintendo switch?
  • EnAnonumius

    Jag har Nintendo Switsh, och det finns faktiskt VR-Glasögon man kan skaffa in till Switshen.

    Nu kan jag ju inte jämföra olika konsoller i sig.. Då Switchen är den första jag skaffade.. Dock så kan jag säga så här.. Ett köp jag inte ångrat, då man kan välja att ha spelet som "konsoll"  eller som handhållen spelenhet om  någon vill kolla på TV medan man själv spelar.


    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
  • scrapparlotta
    EnAnonumius skrev 2022-04-30 19:53:22 följande:

    Jag har Nintendo Switsh, och det finns faktiskt VR-Glasögon man kan skaffa in till Switshen.

    Nu kan jag ju inte jämföra olika konsoller i sig.. Då Switchen är den första jag skaffade.. Dock så kan jag säga så här.. Ett köp jag inte ångrat, då man kan välja att ha spelet som "konsoll"  eller som handhållen spelenhet om  någon vill kolla på TV medan man själv spelar.


    Jaha, finns det vr glasögon till switch. Är det roliga spel och finns det många.att välja? 
  • scrapparlotta
    Gameofthrones skrev 2022-04-30 20:36:13 följande:

    NINTENDO SWITCH! ÄR BÄST! 


    Mmm,.många som säger det. Men verkar sä kul med vr-Spel ... 
  • EnAnonumius
    scrapparlotta skrev 2022-04-30 23:32:01 följande:
    Jaha, finns det vr glasögon till switch. Är det roliga spel och finns det många.att välja? 
    Jag har inte testa VR till Switshen om jag skall vara ärlig.. Jag vet att det finns.

    Det finns spel för de flesta smaker från Nintendo.

    Jag har inte gått igenom alla s.a.s.. 
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
Svar på tråden PS eller Nintendo switch?