Utbränd eller Hjärntumör?
Jag har sedan i höstas misstänkt att jag varit utbränd. Tog tag i mitt livspussel och saktade ner rejält. Just nu bara vilar jag. Jag hade yrsel och problem med balansen och jobbat mycket så antog att det måste vara stress. Men symtomen gick inte över, det hade jag inte förväntat mig så fort heller men det har blivit värre.
Vill också tillägga att jag inte har problem att kolla på tv osv helt enkelt koncentrera mig.
Dels har jag haft en oförklarlig smärta i huvudet som inte är migrän eller vanlig huvudvärk. Från början hade jag den på en hanterbar nivå under dagtid men nu har den förvärrats. Kan inte sova längre för det gör så ont i huvudet när jag ligger ner. Känns som det är kallt och trycker inifrån. Besökte akut och fick till svar att vända mig till vårdcentralen, en annan säger att jag kanske har bihåleinflammation. Samtidigt läser jag om hjärntumör och börjar spekulera att det kanske är det. Jag brukar inte ha hälsoångest men är jag paranoid eller borde jag ta detta på allvar. Ska ringa vårdcentralen men ska jag vänta en månad på en tid när det kanske rör sig om något allvarligt. Besökte dem nyligen men dem tog bara blodprover och tror att det rör sig om stress. Nämnde inte smärtan i huvudet eftersom det var hanterbart just då.
Någon som har ett råd?