• Mon 2 May 2022 13:58
    2043 visningar
    1 svar
    1
    2043

    kvinnor 30-49 år. Svara på vår enkät - Vaginal hälsa. 100% anonymt.

    Hej alla! Jag är ny här så hoppas detta är okej.

    Alla kvinnor
    30-49 år, se hit!


    Vi är en grupp studenter som behöver svar på ett fåtal frågor och hoppas att ni vill ta er ett par minuter och svara på dessa. Det skulle vara oerhört värdefullt för vårt examensarbete och görs helt anonymt via länken nedan.


    Vi vill bidra med att sprida kunskap och normalisera diskussionen om vaginal hälsa!

    Svara på enkäten här:
    www.webbenkater.com/s/n4z3su7


    Vaginal hälsa
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2022-05-02 15:18
    Fick en väldigt bra kommentar om trovärdighet. Nämner här då också lite uppgifter osv.

    Mitt namn är Filiph Nielsen, vi är i vårt slutskede av vår utbildning E-commerce manager på IHM business school i Malmö. Vi gör en marknadsundersökning som en del av vårt examensarbete.

    Kontaktuppgifter till skolan:
    Adress: Norra vallgatan 102, 211 21 Malmö.
    Telefon: 040-601 23 00
    Webbsida: www.ihm.se/
  • Svar på tråden kvinnor 30-49 år. Svara på vår enkät - Vaginal hälsa. 100% anonymt.
  • Anonym (Bluff­?)
    Mon 2 May 2022 14:01
    #1
    +1
    Filiph01 skrev 2022-05-02 13:58:37 följande:
    kvinnor 30-49 år. Svara på vår enkät - Vaginal hälsa. 100% anonymt.

    Hej alla! Jag är ny här så hoppas detta är okej.

    Alla kvinnor 30-49 år, se hit!


    Vi är en grupp studenter som behöver svar på ett fåtal frågor och hoppas att ni vill ta er ett par minuter och svara på dessa. Det skulle vara oerhört värdefullt för vårt examensarbete och görs helt anonymt via länken nedan.


    Vi vill bidra med att sprida kunskap och normalisera diskussionen om vaginal hälsa!

    Svara på enkäten här:
    www.webbenkater.com/s/n4z3su7


    Då det förekommer en del bluffar kring enkäter är det bra för er trovärdighet om ni anger namn, skola, kurs och kontaktuppgifter som går till en skoladress.
Svar på tråden kvinnor 30-49 år. Svara på vår enkät - Vaginal hälsa. 100% anonymt.