• modelzzzzz

Hur svårt ska det vara att hitta en ”girlfriend”?

Är en kvinna som letat väldigt länge efter en ?girlfriend?. Alltså en tjej/kvinna som vill umgås både vardagligt men även mysa när man känner för det. 

Lever i ett samboförhållande där jag har helt fritt till att träffa kvinnor. Har vart bisexuell sedan jag minns och träffat några få. Är aktiv både på HER och SkirtClub, dock finns det ingen som faller mig i smaken. 

Är vältränad, lång och tar hand om mig själv, inga extra gram där de inte ska vara, ser riktigt bra ut. Tyvärr hittar jag ingen tjej som är på samma nivå. Har inte långt till Stockholm, men inte ens där finner man någon. Vad har hänt med att ta hand om sitt utseende? Är jag för petig eller är alla tjejer/kvinnor som ser bra ut upptagna? 

Hur svårt ska det vara?

• Svar på tråden Hur svårt ska det vara att hitta en ”girlfriend”?
  • Anonym (Katt)

Vad erbjuder du? 

Du är upptagen med en partner och vill bara ha något på sidan. Dessutom ett annan kvinna vilket gör utbudet ännu mindre. Sen på detta har du extrema kroppskrav.

Det är mycket ovanligt att en mycket vacker kvinna är singel, homosexuell/bi och vara ute efter något enkelt. 

Du kan fortsätta leta, men att allt på kroppen ska vara perfekt är ovanligt.

• Tom Araya

Jag undrar om ditt namn har något med utseendet att göra.
    Fotomodeller är sällan idealet för många vanliga människor.

• Tom Araya

Svårare för något seriöst kanske, men BC skulle du kunna prova, det är gratis. Där kan man också spärra oönskade att ta kontakt (både enskilda individer och de inom köns- och ålderskategorier man inte söker).

• Tom Araya
    Tom Araya skrev 2022-05-11 13:46:39 följande:
    Jag skulle rekommendera dig att söka upp forum/sajter för kontakter, men även diskussionsforum (som exempelvis Familjeliv, Facebook m.fl.), där ju många bi-, homo- och pansexuella hänger.
    Det skulle inte stå "ju" där, utan meningen var att leta upp just sådana forum och grupper på nätet där homo-, bi- och pansexuella hänger.
  • modelzzzzz

BC är ju 99% killar och inget seriös? gillar SC men för få tjejer/kvinnor här i Sverige :( och ja namnet säger sig självt (betyder dock inte att man är ett skelet)

• Anonym (Mullan)
    modelzzzzz skrev 2022-05-05 08:21:53 följande:
    Hur svårt ska det vara att hitta en ?girlfriend??

Är en kvinna som letat väldigt länge efter en ?girlfriend?. Alltså en tjej/kvinna som vill umgås både vardagligt men även mysa när man känner för det. 

Lever i ett samboförhållande där jag har helt fritt till att träffa kvinnor. Har vart bisexuell sedan jag minns och träffat några få. Är aktiv både på HER och SkirtClub, dock finns det ingen som faller mig i smaken. 

Är vältränad, lång och tar hand om mig själv, inga extra gram där de inte ska vara, ser riktigt bra ut. Tyvärr hittar jag ingen tjej som är på samma nivå. Har inte långt till Stockholm, men inte ens där finner man någon. Vad har hänt med att ta hand om sitt utseende? Är jag för petig eller är alla tjejer/kvinnor som ser bra ut upptagna? 

Hur svårt ska det vara?

Kan nog vara jättesvårt. 
    Men om det skulle duga åt dig med en bi-nyfiken, fyrabarns morsa på 169 cm, drygt 80 kg och knappt 40 bast så kanske vi skulle klicka?
    Jag är gift, tänder på "perfekta" kvinnokroppar och skulle tycka det vore härligt att ha en girlfriend. Min man skulle heller inte ha nåt emot det! Skål
  • Tom Araya
    modelzzzzz skrev 2022-05-13 20:15:00 följande:

BC är ju 99% killar och inget seriös? gillar SC men för få tjejer/kvinnor här i Sverige :( och ja namnet säger sig självt (betyder dock inte att man är ett skelet)

Jag trodde du var i ett förhållande och bara ville ha en kvinnlig kk!?
  • Anonym (Clemens)

Kan du inte ta nån ragata bara? Spela roll om det är bilringar etc. Är ju ändå bara lite sex. 

• Ocdmänniska

Många vill inte vara med någon som är i ett förhållande helt enkelt. Sen får du väl sänka dina krav kanske 

• Anonym (S)
    modelzzzzz skrev 2022-05-10 09:47:02 följande:

Tycker inte det är fel att ha leta efter någon som man attraheras av och då är min smak kanske petig eller så föredrar jag någon som lever sunt och håller sig i form. Självklart passar nog mitt utseende inte alla heller, frågan var nog mer hur svårt är det att hitta en kvinna som vill ses på regelbunden basis 

Ju mer kräsen du är, desto svårare är det. Du tillhör redan en minoritet, och sedan har du stora krav. Klart det är svårt. 
  • Anna810110

Hej, jag har aldrig provat tjejsex men gör det gärna. Är själv kräsen och vill att hon ska vara attraktiv om jag nu ska prova tjejsex. Kan vi ta kontakt privat? Alltså kan jag få din mail?

• Gaskarl
    Anna810110 skrev 2022-07-12 19:15:52 följande:

Hej, jag har aldrig provat tjejsex men gör det gärna. Är själv kräsen och vill att hon ska vara attraktiv om jag nu ska prova tjejsex. Kan vi ta kontakt privat? Alltså kan jag få din mail?

Du kan skriva privat med henne här, kicka på hennes nick.
Svar på tråden Hur svårt ska det vara att hitta en ”girlfriend”?