• Anonym (Sönde­r)
    Thu 5 May 2022 18:03
    918 visningar
    1 svar
    1
    918

    Älskar för mycket

    Jag älskar för mycket. Jag har inget mittemellan. 1 älskar jag nästan ihjäl människan o är super kär eller så känner jag inget alls. Typ lite intresserad.
    Sen kanske de inte funkar. Man sklljs åt innan man ens är ett par och för mig blir de en väldigt stor sorg. De är verkligen som jag förlorar någon. Någon jag aldrig haft egentligen.  De gör att jag inte vågar träffa någon. Jag vet att jag kommer älska isönder människan innan vi ens är ihop och jag vet risken att de inte blir något. Även om vi inte ens passar ihop och jag väljer och bryta är de som vi gjort slut i mitt hjärta och jag går igenom en lång sorg press var gång. Gråter fler dagar , får ångest och vill bara ha den där människan i mitt liv. Människan som inte älskar mig . De tar flera månader o gå igenom sorgen.  

  • Svar på tråden Älskar för mycket
  • Anonym (S)
    Thu 5 May 2022 20:50
    #1

    Men väl i en relation kommer din starka kärlek vara något positivt.
    Det är fint att kunna älska någon så starkt. Bryt inte upp om du älskar personen även om du inte tror det kommer hålla i längden då ni är olika. Ge det ett försök så blir ett möjligtvis uppbrott säkert enklare för dig. 

Svar på tråden Älskar för mycket