• Karl03

    Tips! Bosätt er inte i markplan med insyn. Värdelöst för sexlivet!

    Helt värdelöst.

  • Svar på tråden Tips! Bosätt er inte i markplan med insyn. Värdelöst för sexlivet!
  • Karl03

    Ja man kan teoretiskt ha persiennerna neddragna 24 7 men så ville vi aldrig ha det..

  • Anonym (lll)
    Karl03 skrev 2022-05-07 12:03:24 följande:

    Ja man kan teoretiskt ha persiennerna neddragna 24 7 men så ville vi aldrig ha det..


    Menar du att du har sex dygnet runt? 
  • Anonym (Barbro B)

    För oss har det varit precis tvärtom. Sen vi flyttade hit har insynen bidragit med den där extra lilla kryddan vårt sexliv så väl behövt. Det är fantastiskt lyhört dessutom!

  • Karl03
    Anonym (lll) skrev 2022-05-07 12:06:48 följande:
    Menar du att du har sex dygnet runt? 

     


    Nej men det förstör mycket spontanitet

  • Grey Man

    Vi har insyn från en viss vinkel från vår gata rakt in i sovrummet där vi har mycket sex. Tänder stenhårt på att ha publik så hoppas många fått en glimt. 

    En gång hade jag sex med min tjej med över 20 killar som kollade på och runkade. Så jävla sexigt! Helt sant! 

  • Anonym (Wtf)

    Jag bodde på markplan utan problem? Finns persienner och gardiner.. dessutom om man bor mitt i en storstad har man ofta insyn oavsett våning Obestämd

  • Anonym (D)
    Grey Man skrev 2022-05-07 23:19:03 följande:

    Vi har insyn från en viss vinkel från vår gata rakt in i sovrummet där vi har mycket sex. Tänder stenhårt på att ha publik så hoppas många fått en glimt. 

    En gång hade jag sex med min tjej med över 20 killar som kollade på och runkade. Så jävla sexigt! Helt sant! 


    Menar du att det stod 20 killar på gatan och runkade? Låter ju troligt...
  • Anonym (XXX)
    Anonym (D) skrev 2022-05-07 23:42:43 följande:
    Menar du att det stod 20 killar på gatan och runkade? Låter ju troligt...
    Det var nog bara en dröm?
  • Anonym (XXX)
    Karl03 skrev 2022-05-07 12:12:42 följande:

     


    Nej men det förstör mycket spontanitet


    Så när ni är sugna på sex, så kan ni inte dra ner persiennerna, för då tappar ni lusten? Då var ni kanske inte så tända från första början. 
  • Tompa2022
    Grey Man skrev 2022-05-07 23:19:03 följande:

    Vi har insyn från en viss vinkel från vår gata rakt in i sovrummet där vi har mycket sex. Tänder stenhårt på att ha publik så hoppas många fått en glimt. 

    En gång hade jag sex med min tjej med över 20 killar som kollade på och runkade. Så jävla sexigt! Helt sant! 


    Jag brukar ha tentakelsex med min fru i vår genomskinliga zeppelinare. En gång stod det tjugo Ronald McDonald-clowner utanför och sjöng tibetansk strupsång. Helt sant!
  • Anonym (D)
    Tompa2022 skrev 2022-05-08 09:16:26 följande:
    Jag brukar ha tentakelsex med min fru i vår genomskinliga zeppelinare. En gång stod det tjugo Ronald McDonald-clowner utanför och sjöng tibetansk strupsång. Helt sant!
    Ha ha ha!
  • Anonym (kinky)

    Så länge inga småbarn står och filmar så är det väl bara spännande eller?

  • Karl03
    Anonym (kinky) skrev 2022-05-17 13:49:03 följande:

    Så länge inga småbarn står och filmar så är det väl bara spännande eller?


    Nej. Inte i långa loppet.
Svar på tråden Tips! Bosätt er inte i markplan med insyn. Värdelöst för sexlivet!