• Anonym (Hej!!)

    Denna ovissheten.

    Vi har inte planerat att skaffa en liten till. Men vi tycker att det tyder på att det är något på gång. 
    Jag kan inte använda olika preventivmedel av olika anledningar. (Inget jag vill gå in på varför). 
    Min mens är oregelbunden och jag hade bruna droppar i 4 dagar men jag kan inte kalla de för mens. Läste om en nid blödning. Känns mer som de. 
    Nu har jag så ont i fogarna, känns som foglossning när man varit gravid tidigare. Jag mår illa till o från, brösten spänner och gör ont, blivit mörkare och blodkärlen syns jätte tydligt på brösten. Tycker även att brösten blivit större och jag vill inte ha beröring just där.  Mitt humör går upp och ner. Sambon får tassa på tår ibland för att jag blir ledsen för minsta lilla. 


    Bm sa åt mig att vänta till 3 veckor efter samlaget med att testa mig så jag avvaktar ett tag till. 
    Någon som känner igen sig? Jag vill mest bolla med någon. 
  • Svar på tråden Denna ovissheten.
  • Anonym (Testa på)

    Skulle dina symptom bero på graviditet så skulle det även ge utslag på grav-test. Så testa du och se.

  • Anonym (Hej!!)

    Enligt bm så va de rör tidigt.

  • Anonym (Testa på)
    Anonym (Hej!!) skrev 2022-05-11 13:10:05 följande:

    Enligt bm så va de rör tidigt.


    När hade du dom bruna dropparna som du skriver om? :)
  • Anonym (Hcg)

    Har man verkliga grav.symptom får man ett positivt gravtest. Symptom beror på hcg och är det tillräckligt högt för att ge symptom är det tillräckligt hög nivå för att ge plus.

  • Anonym (Hej!!)

    Testa på: hade dom i helgen.

Svar på tråden Denna ovissheten.