• Sanlin90

    Konstig fråga, kan man frysa under implantation?

    Hej, har en troligtvis väldigt smal fråga men provar ändå.
    Igår kväll började jag frysa som en galning i ca 1 h sen efter det blev jag galet varm utan att svettas och enda gången jag könt så innan va när dottern låg i magen, jag blev inte kall då men dom värmevallningarna hade jag därför undrar jag om det kan ha något med implantation att göra den där kalla timmen jag hade någon som fått så?

    Jag har inte haft mens sedan oktober och har inte pco utan det är pga min sköldkörtel det ör så, jag har även lite molvärk idag.

  • Svar på tråden Konstig fråga, kan man frysa under implantation?
  • Jag är bara jag

    Men har du fortfarande inte fått hjälp med att få tillbaka mensen? Äter du Levaxin eller annat och vari består problemet? Hur eller hur har jag aldrig frysit när jag blivit gravid. Snarare tvärtom ganska tidigt blivit varm. Dock inte så tidigt som v.4.

  • Sanlin90

    Ett av de första symptomen med dottern var att jag blev så.sjukt varm, vi hade 9 grader i sovrumet i februari sambon va såå sur.

    Jag har opererat bort min sköldkörtel 2016 för jag inte tålde medicinerna mot överfunktion (graves) sen efter graviditeten sköt det först i höjden på samma dos levaxin jag alltid haft sen sjönk det så fick öka levaxin sen bara droppa det utan att jag visste så har bråkat med läkaren som bara vill ha nya prover hela tiden sedan januari och fick öka lite förra månaden och känns som min kropp vaknat, jag började frysa som tusan igår i 1h sen blev jag kokhet och idag småspänner brösten och jag har molvärk och så är jag helt sanslöst varm.

    Har äntligen fått vara på gyn med men dom skyllde på att jag gått upp i vikt vilket ju beror på att levaxinet inte legat rätt.

  • Jag är bara jag

    Ah, vilken röra! Själv ätit Levaxin i många år och legat både för högt och för lågt. Hoppas verkligen du får rätt hjälp nu. Och att du mot alla odds ändå hade äl och kanske blev gravid eller i vart fall fått fart på systemet igen.

Svar på tråden Konstig fråga, kan man frysa under implantation?