• Stella94

    Missfall? V7

    Gravid v7.

    Jag plussade för 2 veckor sen. Haft lite bruna flytningar till och från. Inte kännt några symptom på graviditet.
    Nu i lördags blödde jag betydligt mer, binda behövs men nästan allt kommer bara på toapappret när jag varit på toa. Så det är ju inte super mycket flöde.
    Vaknade nu söndag med en ganska stor blodklump i bindan.
    Nu på dagen har jag haft nästan som flytningar med blod i. Väldigt ljust rött. Har som mensvärk också, inte så kraftigt som man tycker det ska vara när man har missfall.

    Någon som har erfarenhet av både tråkigt slut eller som det gick bra för?

    Ska ringa mvc direkt imorgon när dom öppnar

  • Svar på tråden Missfall? V7
  • nomina

    Jag har haft missfall i v9, det var visserligen längesen så jag minns inte helt förloppet. 
    Vet att vi hade sex, strax därpå kom en lättare blödning, fick mensvärk och sedan eskalerade blodflödet, vid ett tillfälle kom en större klump ut i toaletten. 
    Har fått återberättat att jag ett par dagar senare varit på akuten pga blödningar men jag har verkligen inget minne av detta.
    Det var bara en stor sorg och chock, hoppas inte du behöver gå igenom detta. Hjärta

  • Stella94
    nomina skrev 2022-05-15 20:04:06 följande:

    Jag har haft missfall i v9, det var visserligen längesen så jag minns inte helt förloppet. 
    Vet att vi hade sex, strax därpå kom en lättare blödning, fick mensvärk och sedan eskalerade blodflödet, vid ett tillfälle kom en större klump ut i toaletten. 
    Har fått återberättat att jag ett par dagar senare varit på akuten pga blödningar men jag har verkligen inget minne av detta.
    Det var bara en stor sorg och chock, hoppas inte du behöver gå igenom detta.  // Hjärta


    Tråkigt att höra.. 
    Jag tror det är missfall. Jag har den magkänslan. 
    När jag väntade min dotter som föddes 2020 så hade jag drömmar om att jag var gravid innan jag plussade. 
    Nu har jag haft drömmar om att jag blöder och får missfall.
    Man ska ibland lite på magkänslan kanske?
    Men ska ringa mvc imorgon. Man vill ju gärna ha en VUL så man vet säkert vad som händer :s
Svar på tråden Missfall? V7