• ChanelNo05

    Två hinnsäckar men inga foster

    Hej
    Jag känner att jag behöver skriva av mig lite och höra av era erfarenheter?
    Jag är inte säker på hur långt gången jag är men har gissat på ungefär v 10. Igår fick jag en mindre blödning och åkte till gyn för att kolla då jag också hade lite molande värk. När doktorn hade kollat med vul en bra stund sa han att det fanns två hinnsäckar men såg inga foster. Så det har alltså vart eller är två? Han sa att jag kanske är mindre gången än jag tror och att man inte kan se foster på vul än eller så är det missfall. Jag plussade 11/4 så borde vara minst 6v gången i alla fall? 
    idag blöder jag inte men molvärken är kvar. Har också gravsymptom illamående samt ömma bröst. Men läkaren sa att han inte kände sig optimistisk till att det finns foster kvar. Ibland känns det nästan lite som att något är på väg ut, om jag inte inbillar mig bara pga oron? om jag inte får någon större blödning ska vi göra vul igen om 1,5-2 veckor. Förstår att ni inte kan sätta någon diagnos, men vad har ni för erfarenheter och vad tänker ni? Jag har haft missfall tidigare men det har känts annorlunda. 

  • Svar på tråden Två hinnsäckar men inga foster
  • Anonym (E)

    Du borde väl vara runt v.9 snarare än v.6 om du plussade 11/4, var det innan eller efter bim?

    en liten blödning behöver ju inte betyda nåt men om läkaren inte såg nåt förstår jag om läkaren inte är optimistisk.
    kolla om du inte kan få nytt vul redan om en vecka, så du får reda på vad det är.

Svar på tråden Två hinnsäckar men inga foster