• christmastea

    Dallriga lår

    Hej det är så här att jag är 55+ och det var ett tag sedan jag träffade någon
    men nu ska jag göra det. Jag har inte legat på en stabil vikt utan den har gått
    upp och ner.

    För ett år sedan fick jag nog av gravitationen och tog och lyfte brösten och 
    tog bort fettet runt magen. Jag gjorde det för min egen skull och jag ångrar
    mig verkligen inte.

    Nu kommer vi till låren de är katastrofala. Missförstå mig rätt. Det finns människor som kämpar med verkliga sjukdomar och här kommer jag
    med ett sådant icke-problem. Men vi är alla människor som kämpar med
    vår osäkerhet. Jag tänker "han kanske tycker det är fruktansvärt med ärren
    som är så synliga och så de hemska låren". Å andra sidan tänker jag "vad sjutton väntar han sig, att det ska komma in en 20-åring, duger jag inte får
    han sticka"

    Snälla hjälp mig att komma på rätt tankar, jag vet att det är många kvinnor
    (och män?) som brottas med ångest över kroppen. Med kläder på ser jag hur bra ut som helst Cool. Nej men ni förstår vad jag menar, åker kläderna av så blir det såhär Rynkar på näsan. Snälla peppa mig både för att jag för första gången på länge ska tr

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2022-05-20 21:06
    Snälla peppa mig för att jag för första gången på länge ska träffa någon och hjälp mig att tänka rätt.

  • Svar på tråden Dallriga lår
  • Anonym (Urmodern)

    Han vet väl förmodligen din ålder vilket gör att han inte alls förväntar sig en 20 årings kropp. precis som att du inte förväntar dig att han ska se ut som att han är en tight liten muskelknutte :) var stark, du duger.

Svar på tråden Dallriga lår