• Sandra36

Vad tvättar ni era barn i underlivet med?

Hejsan. 

Vad tvättar ni era barn i underlivet med? 

Vatten? Barnolja? Eller en mild oparfymerad tvål? 

Mvh Sandra 

• Svar på tråden Vad tvättar ni era barn i underlivet med?
  • Sandra36
    callmepreggoornot skrev 2022-05-24 12:35:52 följande:

Varför startar du fler trådar på detta ämne? En är obehagligt nog

Tack för din åsikt. 
  • Sandra36

Jag kommer ta bort mitt konto då det tydligen inte är ok med en sån här tråd. 

Men någon som vet hur man gör? 

• Mortiscia80
    Sandra36 skrev 2022-05-24 12:47:20 följande:

För tredje gången, och andra har sagt samma sak: använd vatten!
  • Sandra36
    Mortiscia80 skrev 2022-05-24 13:02:19 följande:
    För tredje gången, och andra har sagt samma sak: använd vatten!
    Fast nu pratar jag om och ta bort mitt konto. För nästan alla i Emma tråden varit otrevliga. Så varför pratar du igen om vatten ? Jag har fattat. 
  • callmepreggoornot
    Sandra36 skrev 2022-05-24 12:47:20 följande:

Skapar flera trådar om detta pervoämne och tycker folk är elaka när de ger helt normala svar... Stabilt.

• Sandra36
    callmepreggoornot skrev 2022-05-24 13:28:54 följande:

Skapar flera trådar om detta pervoämne och tycker folk är elaka när de ger helt normala svar... Stabilt.

Pervoämne? Jag undrade endast vad som rekommenderas att tvätta med. Trodde inte jag skulle bli bemött såhär bara för det. 
  • callmepreggoornot
    Sandra36 skrev 2022-05-24 14:38:53 följande:
    Pervoämne? Jag undrade endast vad som rekommenderas att tvätta med. Trodde inte jag skulle bli bemött såhär bara för det. 
    Så inte ett ord för att bemöta att detta inte är din första tråd i ämnet?
  • Mortiscia80
    Sandra36 skrev 2022-05-24 13:11:04 följande:
    Fast nu pratar jag om och ta bort mitt konto. För nästan alla i Emma tråden varit otrevliga. Så varför pratar du igen om vatten ? Jag har fattat. 
    Gå till Inställningar, sedan fliken Mitt konto. Scrolla längst ner till en länk där det står "Vill du ta bort ditt konto?".
  • Spucks
    Sandra36 skrev 2022-05-24 13:11:04 följande:
    Emma tråden?
  • Maymom

Även samma person som frågat om man måste koka jordgubbar innan man äter dem...

Verkar vara en väldigt orolig person utan nåt form av stöd runt sig och ingen vän med barn eller en mamma/svärmor hon kan fråga...

TS: du har fått bra svar här. Vatten!
    och gällande matråd så finns nåt som heter Livsmedelsverket, de har rekommendationer kring vad tex gravida och barn kan äta, kolla där när du är fundersam över nåt, det är bara att googla. :)

• callmepreggoornot
    Maymom skrev 2022-05-24 20:32:26 följande:

Även samma person som frågat om man måste koka jordgubbar innan man äter dem...

Verkar vara en väldigt orolig person utan nåt form av stöd runt sig och ingen vän med barn eller en mamma/svärmor hon kan fråga...

TS: du har fått bra svar här. Vatten!
    och gällande matråd så finns nåt som heter Livsmedelsverket, de har rekommendationer kring vad tex gravida och barn kan äta, kolla där när du är fundersam över nåt, det är bara att googla. :)

Fast då gör man inte flera trådar om exakt samma saker...

Även det andra ämnet men hypokondri är vanligt trollande på FL, detta är inte ok.

Svar på tråden Vad tvättar ni era barn i underlivet med?