• Anonym (Kaffedraken)

    Hittat tillbaka till någon du inte haft förhållande med?

    Hej!
    Har ni dejtat någon som ni av någon anledning slutat träffa och sedan hittat tillbaka till den personen? Vill höra om det finns solskenshistorer!!

    Har träffat en person i 4 månader och vi har slutat ses nu. Vi tycker båda väldigt mycket om varandra med från ena sidan funkar det inte i livet just nu.

  • Svar på tråden Hittat tillbaka till någon du inte haft förhållande med?
  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag gick i skola tillsammans med en kille, som jag några år senare umgicks med väldigt mycket. 


    Vi hängde dygnet runt och hade otroligt roligt. 


    Sedan slutade vi umgås av olika anledningar. 


     


    Nu flera år senare är vi tillsammans igen, vi har varit det i ca 2år nu och detta är det bästa och mest hälsosamma förhållande jag någonsin haft

  • Anonym (Kaffedraken)

    Jag träffade min partner först som 17-åring. Vi umgicks i samma kretsar och hade ett gott öga till varandra. Vi dejtade några gånger men det rann ut i sanden då jag flyttade utomlands efter gymnasiet. Vi träffade båda andra partners som vi skaffade barn med. Vi hördes lite då och då, grattade på födelsedagar och liknande. Våra båda förhållande tog slut ungefär samtidigt, oberoende av varandra. Vi började höras mer frekvent efter det och det blev ganska snabbt efter vi, tretton år efter att vi träffats första gången. Vi har nu varit tillsammans i åtta år och har det fortfarande väldigt bra ihop. 

Svar på tråden Hittat tillbaka till någon du inte haft förhållande med?