• Issax93

    Raderade bilder *hjälp*

    Hej!

    upptäckte igår att bilder på min telefon försvunnit. Upptäckte det av en slump när jag skulle skicka bilder till min mamma. Skulle skicka en bild jag tagit bara dagarna innan på min son 5år och min nyfödd dotter. Har lagt upp dessa på instagram så där finns bilderna. när jag la upp bilderna på instagram la jag upp bilder på andra sonen 1,5år och nyfödda dottern också. Dessa bilder finns kvar. Gick igenom alla bilder sen något år tillbaka och upptäcker att mååånga bilder på sonen 5år är borta. Bilderna finns även här på instagram så dubbelkollade i biblioteket på telefonen men där lyser de med sin frånvaro. Enbart bilder på sonen 5år.

    till saken hör att sonen på 5år är enbart min och inte min sambos. De andra barnen är min sambos.

    jag misstänker att min sambo medvetet suttit och raderat bilder på min son. Konfronterade honom om det och han nekar. Men jag litar inte på honom. Hur skulle de annars ha försvunnit?


    vem gör så här? Hur ska jag agera? Han nekar ju och jag har inga bevis. Mer än att jag ser att han ljuger. Jag är så ledsen och besviken! 


     

  • Svar på tråden Raderade bilder *hjälp*
  • FredrikLiksom

    Kontrollera om du har några backupfiler av din telefon i molnet innan du laddar den. Kan ju ev. Finnas möjlighet att återställa några av dem.

  • Musetti

    Om du har iphone så kolla först din icloud-lagringsplan. 


    Sedan att du misstänker din sambo och pappan till er nyfödda för att radera foton i din telefon?! Finns det annat som är helt galet fel i er relation? 

Svar på tråden Raderade bilder *hjälp*