• Sarken

    Era favoritnamn!

    Vi väntar vårt tredje barn och kommer inte ta reda på könet. Namnet behöver inte börja på någon specifik bokstav men behöver funka både på svenska och engelska. Dela gärna med er av fina namn både för flickor och pojkar. Vet att det finns hur många listor som helst, och ja, jag har kollat igenom en del men roligare att få tips såhär SkrattandeHjärta

  • Svar på tråden Era favoritnamn!
  • Embla twopointoh
    Sarken skrev 2022-06-07 20:07:33 följande:
    Era favoritnamn!

    Vi väntar vårt tredje barn och kommer inte ta reda på könet. Namnet behöver inte börja på någon specifik bokstav men behöver funka både på svenska och engelska. Dela gärna med er av fina namn både för flickor och pojkar. Vet att det finns hur många listor som helst, och ja, jag har kollat igenom en del men roligare att få tips såhär SkrattandeHjärta


    Eftersom vi är tvåspråkiga har vi också valt namn som uttalas hyfsat lika på svenska och engelska (så lika som det går, alltså). Exempel på sådana namn:

    Alice
    Elsa
    Leah
    Lily
    Christina
    Ellen
    Noomi
    Esther

    Liam
    Colin
    Ezra
    Noah
    John
    Jasper
    Noel
    Leo

  • Maymom

    August, Samuel, Axel, Alexander, Carl, alfred.
    arvid, Algot, Vilgot är också favoriter men svårare på engelska.
    astrid, ester, estrid, Ingrid, Edith. 

  • Maximen

    Några av mina favoriter:

    Simone
    Ivanna
    Lynn
    Jill
    Sasha
    Ilse
    Alba
    Elina
    Kim
    Lilja
    Joy

    Abel
    Paul
    Emanuel
    Fabian
    Julius
    Sam
    Didrik
    Ossian
    Nicolai
    Johannes
    Dag
    Dan

  • trollhona
    Sarken skrev 2022-06-07 20:07:33 följande:
    Era favoritnamn!

    Vi väntar vårt tredje barn och kommer inte ta reda på könet. Namnet behöver inte börja på någon specifik bokstav men behöver funka både på svenska och engelska. Dela gärna med er av fina namn både för flickor och pojkar. Vet att det finns hur många listor som helst, och ja, jag har kollat igenom en del men roligare att få tips såhär SkrattandeHjärta


    Leonore
    Marina
    Alice
    Mathilda
    Ellen
    Leah
    Othilia
    Josephine
    Sabine
    Agnes

    Nicholas
    Curt
    Leo
    Martin
    Jonah
    Thor
    Ivar
    Aron
    Isac
    Nathaniel
Svar på tråden Era favoritnamn!