• moaummo

rosa flytningar innan bim

hej mitt på dagen idag så fick jag ytterst lite rosa flytningar alltså en/två droppar blod, så super ljust, men aldrig fått såhär innan och ska fått mensen idag har väldigt bra koll på min cykel och min mens kommer alltid punktligt och får alltid mensväkt en/två timmar innan den börjar så undrar då om detta kan vara täcken på att jag är gravid? gjorde ett gravtest i förrgår som var negativt när vågar jag isåfall ta ett nytt test? testade i förrgår med clearblue tidiga digitala

• Svar på tråden rosa flytningar innan bim
  • midnattsängel

Ja, man kan ju få en s.k nidblödning när ägget fäster. Tror själv att jag fick det idag och jag tänkte testa om en vecka. Tror det är bra att vänta åtminstone 3-4 dagar.

• midnattsängel

Hur längesen va ägglossningen?

• moaummo

Hade ägglossning den 27 maj och helt säker på det då jag känner av min ägglossning, så känns ju lite sent för nidblödning Rynkar på näsan

• midnattsängel
    moaummo skrev 2022-06-09 21:16:19 följande:

Hade ägglossning den 27 maj och helt säker på det då jag känner av min ägglossning, så känns ju lite sent för nidblödning  // Rynkar på näsan

Det vanligaste är att det fäster mellan 7-10 dagar efter äl, men man vet aldrig.

Man kan ju blöda annars också fast man är gravid, och det är väl mindre än vanligt?
  • midnattsängel

Man kan blöda när man skulle haft mens fast mindre

Svar på tråden rosa flytningar innan bim