• Snöa Lilja

Ni som är mellan ägglossning och bim och som har känningar i magen

Vad är det för typ av symtom?
    Hur länge har ni haft dom?
    Skiljer sig symtomen från de ni kan/brukar ha i i samband med ägglossning och/eller mens?

För mig har det varit ett och annat "stick" varje dag i ca en vecka (från när jag tror att jag hade ägglossning), bubblig mage några dagar (trodde först det var hunger men är mer som ett "förstadie" till illamående om man säger så...)

Brukar inte känna något i magen i mitten av cykeln (vid ägglossning). Känner jag något vid mens så är det en annan typ av smärta, starkare och mer ihållande under max en dag.

Detta är vad jag har känt hittills :)

• Svar på tråden Ni som är mellan ägglossning och bim och som har känningar i magen
  • decemberbebis1

Hade ÄL 4/6. Alltså 6 dagar sen, 8 dagar till beräknad mens. 

är svullen, känner mig illamående & svimfärdig om dagarna. Kan äta flera gånger om dagen, något öm om brösten. 

Vet inte om de är inbillning eller om de händer något. Jag tror ju själv att jag inte kommer bli gravid denna gång men samtidigt så är de något i bakhuvudet som säger att de kommer. 
    med min son hade jag endast ömma bröst & förstoppning som grav symptom.

brukar inte ha de såhär alls, brukar Knappt känna av varken ÄL eller att mensen är på g men nu känns de som att den är de. sjukt konstigt 

Svar på tråden Ni som är mellan ägglossning och bim och som har känningar i magen