• 979797

Ivrig som man är

Tror inte jag kan vara gravid nu, känns HET omöjligt att jag ska lyckats få till en graviditet nu. Mått illa x antal dagar men trott de berott på mens som jag ba hade ytterst PYTTE lite 1-2 dagar. Men illamåendet är kvar så tog ett test.

• Svar på tråden Ivrig som man är
  • 979797
    Minmillis skrev 2022-06-12 09:32:55 följande:

Ser ett tydligt streck! Tycker du de är rosa i färgen?

Ja jag tycker med det haha är i chock om det är sant. Är absolut välkommet, var planerat MEN vi tänkte skydda oss 1 månad till för kommande bröllop haha. Måste isåfall blivit gravid i samband med spiraluttagningen.

första dagen var de blod men inte helt rinnande, några blodfläckar på pappret, andra dagen lite bruna flytningar på morgonen, sen under dagen ljusljus rosa små små flytningar. Och sen dess ingenting.

• Minmillis
    979797 skrev 2022-06-12 09:38:39 följande:

Ja jag tycker med det haha är i chock om det är sant. Är absolut välkommet, var planerat MEN vi tänkte skydda oss 1 månad till för kommande bröllop haha. Måste isåfall blivit gravid i samband med spiraluttagningen.

första dagen var de blod men inte helt rinnande, några blodfläckar på pappret, andra dagen lite bruna flytningar på morgonen, sen under dagen ljusljus rosa små små flytningar. Och sen dess ingenting.

Jag skulle säga gravid! Grattis Hjärta tänker att blodet troligen var nät ägget fäste i din livmoder då man kan få en mindre blödning samband med det Glad
  • DagensVisa

Är teststrecket lika brett/tjockt som kontrollstrecket?

• 979797
    DagensVisa skrev 2022-06-12 10:55:32 följande:

Är teststrecket lika brett/tjockt som kontrollstrecket?

Ja de tycker jag nog
  • DagensVisa
    979797 skrev 2022-06-12 11:06:25 följande:
    Ja de tycker jag nog
    Ok :)
Svar på tråden Ivrig som man är