• Plina

    Ångest av propavan?

    Jag äter propavan sens 10 år tillbaka och jag känner mycket ångest på kvällen.

    Kan det vara av propavanen?


    Propavan, biverkningar
  • Svar på tråden Ångest av propavan?
  • Anonym (Ghoul)

    Jag fick enorm ångest av propavan så det kan mycket väl vara så för dig också. En del tycker propavan fungerar bra men de allra flesta jag har pratat med som tagit den har tyckt att det är en skitmedicin rent ut sagt. Imovane fungerar bättre,iallafall för mig. 

  • Anonym (zzzzZopiklon)
    Anonym (Ghoul) skrev 2022-06-15 21:24:02 följande:

    Jag fick enorm ångest av propavan så det kan mycket väl vara så för dig också. En del tycker propavan fungerar bra men de allra flesta jag har pratat med som tagit den har tyckt att det är en skitmedicin rent ut sagt. Imovane fungerar bättre,iallafall för mig. 


    Samma här. Propavan är som att bli ofrivilligt bedövad och gå som en fånge i sin egen kropp 24 tim. Får myrkrypningar och extrem ångest av den.
    Imovane och Zopiklon är the shit! Snabbverkande dvs går ur kroppen på ett par timmar eftersom de bara är insomningsmedicin men också lite lugnande och avslappnande på spända muskler.

    Enda nackdelen med dem är att man börjar sova sämre och färre timmar efter en tids användning och måste ta pauser på några veckor innan de börjar funka igen.

    Försök vara utan TS och se vad som händer. Kör nån sömnhypnos på Youtube eller nån avslappningsvideo om du inte kan somna.
Svar på tråden Ångest av propavan?