• Iglo85

    Gått 2 omgångar hos Dr. Nie, men inte gravid än

    Är det någon här som har gått till Dr Nie i några omgångar utan att ha blivit gravida? Jag har gått 2 omgångar och är egentligen inte stressad över situationen, men blir fundersam när jag vet att de jag gick samtidigt med i början blivit gravida, men inte jag. Därav min fråga. Min man har sagt att han också ska gå till henne och se om hon kan göra något för honom.

  • Svar på tråden Gått 2 omgångar hos Dr. Nie, men inte gravid än
  • Anonym (S)

    Du fattar väl att det inte är läkarens fel att DIN kropp inte fungerar som den ska....?

  • Iglo85
    Anonym (S) Jag har såklart inte skrivit det någonstans i min text. Dr. Nie är fantastisk och hennes nålar har hjälpt mig med mycket, mycket annat.

    Det här är en känslig fråga, så snälla inga hårda toner. Jag hoppas såklart på solskenshistorier.
  • Anonym (Normalt)

    Bättre att ha sex men sin man än en kvinnlig läkare, högre chans för graviditet då. Men för din man ja han kanske skulle kunna göra den kvinnliga läkaren gravid så då har han ju rätt i att det finns nått hon kan göra för honom. 

  • Iglo85

    Anonym (Normal), du verkar vara på dåligt humör och väldigt bitter, så jag låter det vara. Är inte intresserad av sånt. Önskar dig en bra midsommar och att du hittar saker som gör dig glad.

Svar på tråden Gått 2 omgångar hos Dr. Nie, men inte gravid än