• Anonym (Fundersam)

    Fläckar i kalsongerna

    Hej hur vanligt är fläckar I kalsongerna hos män? Det var bara en sak jag råkade se när jag skulle tvätta då insidan låg uppåt...

    Svarta så syntes väl..
    Såg lite genomskinligt ut mot vitt..

    Man börjar ju fundera...

    Kan män ha så utan att något är fel såsom könssjukdom? Isåfall är det otrohet här hemma...

  • Svar på tråden Fläckar i kalsongerna
  • Ocdmänniska

    Var ett litet hopp men att tänka att han är otrogen? Har sett sånt jag med men jag antar att det kan kommit ut kanske med något morgonstånd eller slarvat vid kissning typ

  • Hotelliggaren

    Troligen försats som de flesta säger. kan komma ut lite spontant så där. Och varför kan han inte ha dragit en snabbrunk på jobbet? För killar är det snabbt gjort, räcker med en minut i samband med att man går på toa. Är det bråttom ut sen så hinner man inte vänta till det runnit klart, eller tvätta kuken så noga innan man drar på sig.

  • Anonym (A)
    Hotelliggaren skrev 2022-06-29 19:37:44 följande:
    Troligen försats som de flesta säger. kan komma ut lite spontant så där. Och varför kan han inte ha dragit en snabbrunk på jobbet? För killar är det snabbt gjort, räcker med en minut i samband med att man går på toa. Är det bråttom ut sen så hinner man inte vänta till det runnit klart, eller tvätta kuken så noga innan man drar på sig.
    Det tror jag med.
  • Anonym (Fundersam)

    Tack för alla svar så kan man känna sig lite lugnare :) man själv vill inte gå och dra på sig nått och inte veta något kan ju vara utan synptom om man har otur

  • Ocdmänniska
    Anonym (Fundersam) skrev 2022-06-29 20:07:25 följande:

    Tack för alla svar så kan man känna sig lite lugnare :) man själv vill inte gå och dra på sig nått och inte veta något kan ju vara utan synptom om man har otur


    Men varför ens anta eller tänka i såna banor? Du kan nog ta det lugnt annars kan man tänka på om allt typ. Att du kan ha vad som helst utan ens veta 
  • Anonym (Jahaja ..)

    Ett av mina ex trodde ju också på de här fläckarna. Hon är ju ett ett ex.

  • Anonym (kvinna)
    Anonym (Tom) skrev 2022-06-29 17:57:53 följande:

    Alltså jag blir lite fundersam här. Jag har enbart svarta kalsonger, men jag kan inte erinra mig att under mina 45 år en enda gång att jag någonsin skulle ha haft fläcker i kalsongerna. Har aldrog haft sperma som har runnit efter samlag eller liknande.

    Är det inte det mest troliga att det är något med den personliga hygienen som spökar?


    Min sambo får utlösning i kalsongerna i sömnen när han inte tömt på någon vecka. Inget konstigt med det.
  • Anonym (Hur du testar)

    Sperma ihop med snippa skapar en lite speciell doft så här är ett tips. Ha sex med honom och ta på dig bomullstrosor direkt efter. Kanske gymma, ta en joggingtur osv och svettas och låt det rinna ut i trosorna och ha på dig dem några timmar.

    Lukta sedan i trosorna och försök komma ihåg den doften (inte så svårt att komma ihåg lukter som du kanske tror) 

    När du sedan ser sådana fläckar i hans kalsonger så är det bara att lukta och lita på ditt luktminne.

  • Ddny

    Kan räcka med ett avsvällt morgonstånd för att det ska bli fläck för egen del

  • Anonym (Jahaja ..)

    Min särbbo skulle inte bry sig alls.... lika lite som jag skulle bry mig om ett par fläckar i hennes trosor.

  • Grey Man

    Har jag haft sex och sedan drar på mig svarta kalsonger kan det se ut så. Då är det väl en mix av sperma rester och fittsaft kanske. Vid hårt onanerande eller en natt när man porrsurfat till småtimmarna skulle det antagligen se likadant ut - nu sover jag naken så sällan ett bekymmer. Könssjukdomar har jag inte. 

  • Anonym (…)

    För längesen anklagade sambon mig för att vara otrogen då han sett flytningar i mina trosor som han trodde var sperma. 
    flera år senare kom det fram att han varit otrogen under den perioden?
    Tänker såhär i efterhand att sådana tankar kanske drabbar den som är otrogen? 

  • Anonym (jag)
    Ocdmänniska skrev 2022-06-29 18:50:04 följande:

    Var ett litet hopp men att tänka att han är otrogen? Har sett sånt jag med men jag antar att det kan kommit ut kanske med något morgonstånd eller slarvat vid kissning typ


    Kiss ger väl inte VITA fläckar?

    Har man vitt kiss bör man besöka läkare genast
  • Anonym (HH)

    Brukar inte inspektera min mans kalsonger så noga så vet ej, men har aldrig sett något. Vi har pratat om sånt och han tycker det är så jävla vidrigt med folk som inte sköter hygienen. 

Svar på tråden Fläckar i kalsongerna