• J3nnif3r

    Tolka graviditetstest

    Är dess 2 positiva? IRL ser jag ett plus om än svagt men det finns där.

  • Svar på tråden Tolka graviditetstest
  • J3nnif3r
    Anonym (Bm) skrev 2022-07-03 15:00:10 följande:

    Vänta 3-5dgr och testa igen, med morganisten.


    Ja får göra det. Tog likadana för 2 dagar sen och blev exakt samma som idag. Hoppas ju såklart jag är gravid då jag mår så dåligt.
  • Anonym (Bm)
    J3nnif3r skrev 2022-07-03 15:07:52 följande:
    Ja får göra det. Tog likadana för 2 dagar sen och blev exakt samma som idag. Hoppas ju såklart jag är gravid då jag mår så dåligt.
    Vad har du för symtom? När var BIM?
  • J3nnif3r
    Anonym (Bm) skrev 2022-07-03 16:25:29 följande:
    Vad har du för symtom? När var BIM?
    Ingen aning när BIM är då min kropp ställer om sig efter uttag av pstav.men hade positivt ältest 9 juni

    Har ömma och spända bröst, uppsvälld mage, magont, trötthet, lätt illamående, minskad aptit.
  • J3nnif3r


    Igår dök de upp ett plus på sjukhusets graviditetstest. Om än svagt. Väntar några dagar till för att se om det ökar. Men framsteg med tanke på att det var helt blankt för några dagar sen. 
  • Anonym (Bm)

    Om jag var du skulle jag boka en gynekologtid så kan denne kolla med VUL om det är något. 

  • Anonym (J3g)
    Anonym (Bm) skrev 2022-07-09 21:23:22 följande:

    Om jag var du skulle jag boka en gynekologtid så kan denne kolla med VUL om det är något. 


    Ja ska göra det på måndag.
  • Anonym (J3g)
    Anonym (J3g) skrev 2022-07-09 21:25:50 följande:
    Ja ska göra det på måndag.
    Idag fick jag gravid på clearblue.
    Inväntar fortfarande måndag för ett samtal till gyn
  • Anonym (J3g)
    Loreena1 skrev 2022-07-17 11:16:53 följande:

    Det är svårt att se med vul så tidigt i graviditeten.


    Va i v. 6 men var missfall och onormal graviditet så hcg steg inte mer än clearblue testa tidigt 
  • Anonym (J3g)


    I chock att gravtestet visar två streck.
    Min vanliga kamera med färg är trasig därav svartvitt. Syns streck i samma färg som komtrollstreck irl.

    Hade samma innan mitt missfall i juli och mina hcg hormoner återgick till det normala efter.

    Ännu mer nervös nu att det är en ny graviditet. Så rädd att få missfall igen
  • sötmummy
    Anonym (J3g) skrev 2022-08-02 18:50:18 följande:
    I chock att gravtestet visar två streck.
    Min vanliga kamera med färg är trasig därav svartvitt. Syns streck i samma färg som komtrollstreck irl.

    Hade samma innan mitt missfall i juli och mina hcg hormoner återgick till det normala efter.

    Ännu mer nervös nu att det är en ny graviditet. Så rädd att få missfall igen
    Försök o njut o ta en dag i taget. Grattis
Svar på tråden Tolka graviditetstest