• Hedda04

    Tom Cruise snyggaste skådisen genom tiderna?

    Ja vad tycker ni; är Tom Cruise den snyggaste och sexigaste skådisen ever?

  • Svar på tråden Tom Cruise snyggaste skådisen genom tiderna?
  • flygrl

    Nej, Tom Cruise är deffo inte den snyggaste skådisen ever. För mycket prettyboy för min del. Föredrar en mognare man med mer maskulin framtoning men absolut ingen Martyn Ford-typ.

    Nu är ju Cruise iofs en mogen man men känns ändå för ung på nåt vis enligt mig. Cruise är däremot en bra skådis och gör dessutom alla sina stunts själv och det är jävligt tufft måste jag säga.

  • Anonym (Hmm...)

    Jag tycker inte han ser särskilt snygg ut. inte ful, men intetsägande.

    Snygg manlig skådis, såhär på rak arm? 
    Jag tyckte Leonardo Dicaprio var fin som ung. Gillar hans ansiktsdrag.

    Sedan kollar inte jag så mycket på filmer och serier för att 'hitta' de, i mina ögon, snygga skådisarna.

  • Hedda04
    Spigger86 skrev 2022-07-21 19:57:49 följande:

    Är han inte lite väl kortväxt?


    Jo men om Nicole Kidman som är 1,80 typ kunde vara gift med honom i 10 år så.. Inte extremkort
  • Anonym (163)
    Anonym (Bläää) skrev 2022-08-06 22:10:38 följande:

    Nja, han är 1,70...


    Det är inte extremt. Många kvinnor är under 170 ändå. 
    Jag skulle öht inte reagera men så är i stort sett alla män längre än mina 163 cm 
  • Anonym (sientolågtrams)
    Hedda04 skrev 2022-07-13 17:26:56 följande:

     Fattar inte hur Katie Holmes kunde lämna honom.


    För att han är en idiot!
  • Anonym (God)

    Nej.
    Kim Basinger
    Monica Bellucci
    Charlize Theron
    Sherilyn Fenn

  • Anonym (Lisa)

    Nej, jag tycker inte att Cruise är snygg. Tom Hardy är däremot extremt snygg och sexig. Han kan lätt utnämnas som den snyggaste skådespelaren genom tiderna!

  • Anonym (Oattraktiv personlighet)

    Han var den absolut snyggaste tyckte jag på 80- och början av 90-talet. Hade mitt rum full av planscher av honom. Sen när jag blivit äldre och han valt sin väg i livet är han totalt oattraktiv. Inte för sitt utseende men för sitt tyckande och tänkande. Usch och fy svårt att ens se en film ned honom p g a hans uttalande.

Svar på tråden Tom Cruise snyggaste skådisen genom tiderna?