• Goakillen79

Min fru vill ha sex med annan man

Min fru har berättat för mig att hon vill ha sex med en annan man när jag tittar på/deltar. Tycker hon är jättesexig och det hade varit eggande och se henne njuta måste jag erkänna. Hon har precis fyllt 40.
    Hon är den lite blyga typen så hon vill att jag ska hjälpa henne att hitta extrakillen.
    Vi har varit tillsammans länge så hon menar att jag kan bedöma va hon gillar och det är ju också viktigt att jag gillar personen. Det hon tänder på är yngre killar kanske runt 30 som ser helt vanliga ut. Inga muskelberg eller sexgurus.
    Hur ska man lyckas hitta någon bra kille till något sånt här?
    Tacksam för tips.

• Svar på tråden Min fru vill ha sex med annan man
  • Anonym (S)

HÄR hittar du inget sånt alls. Försök med body contact, men ni kommer få fler napp om hon är den som söker själv.

• Goakillen79

Tack för tipset, ska kolla den sidan????

• Anonym (HL)
    Goakillen79 skrev 2022-07-13 23:29:30 följande:

Tack för tipset, ska kolla den sidan????

Hemligg.se funkar också. 
  • Goakillen79

Tack ska kolla den sidan oxå.

• Anonym (K)

Är det verkligen hennes preferens på kille eller din? För att han inte ska vara snyggare än dig?

• Goakillen79

Har inte tänkt på det alls.
    Men nu när jag tänker på det så spelar det ingen roll om hon skulle tycka han är snyggare. Men hon attraheras mer av personligheter än utseende så att killen är schysst är jätteviktigt för henne. För mig är det också viktigt att jag gillar honom för att dela frugan med honom.

• Goakillen79

Jag tror att du har rätt där.
    Det enda som gör att jag skulle gå med på det, utan att få det tillbaka är att hon varit så schysst mot mig med så mycket under de år vi varit tillsammans.

• Häegertz

Go for it! 

Själv sitter jag och ska försöka jobba ett par timmar till efter att vår nya älskare var här för första gången. Frun är bedövad i fittan och går på små moln. Jag är också nöjd som fick suga lite kuk idag.

Sex på flera är SÅÅÅ mycket roligare än bara två.

Var beredda på att ni kommer att få hundratals svar på BC. Färre på Hemligg men å andra sidan är kvalitén där lite högre än BC. 
    BC ligger dessutom nere till hälften och man kan inte ladda upp bilder eller söka användare för tillfället, men det är rätt så roligt att sitta och kika runt ändå.

• Anonym (M)

Jag och flickvännen hittade killar på bodycontact sen hittade hon ibland på krogen 

• Anonym (Stor kuk)

var beredd på att frun kan bli otrogen efter detta, hände mig. Hon och ?extramannen? etablerade en egen kontakt. Råkade av en händelse kolla i hennes telefon där hon skrev hur mycket hon älskade hans stora kuk och ville ha den i sig

om detta skulle vara okej för dig då kan du väl låta henne. Annars skulle jag råda dug låta bli

• Anonym (X)
    Anonym (Stor kuk) skrev 2022-07-16 11:38:31 följande:

var beredd på att frun kan bli otrogen efter detta, hände mig. Hon och ?extramannen? etablerade en egen kontakt.

Precis. Det är bättre att mannen sköter all kontakt med extrakillen. Frun behöver väl inte ens veta vad han heter.
  • Anonym (Man)

Jag tänker att det blir vad man gör upp om och att tilliten måste finnas innan man tar in någon extra i sänghalmen. Är det okej att kvinnan har kontakt vid sidan av så ska det vara okej. Tycker man inte att det är okej måste det vara tydligt, man får väl skapa en sms-grupp på tre så alla kan vara med i dialogen eller i vart fall se vad som skrivs. Jag skulle nog föredra att vi har kontakt med extramannen gemensamt, så vi kan ha det som ett förspel. Om min tjej skulle ha kontakt med honom bakom min rygg så skulle jag bli besviken - om det nu är det vi kommit överens om. Jag förstår det som att det finns par som ligger med andra och har överenskommelsen don?t tell, dvs att det som sker berättar man inte om men att det får heller inte gå ut över förhållandet. Kan båda ha sex utan känslor bör det funka också. 

• Anonym (Stor kuk)
    Anonym (Man) skrev 2022-07-16 12:29:01 följande:

Jag tänker att det blir vad man gör upp om och att tilliten måste finnas innan man tar in någon extra i sänghalmen. Är det okej att kvinnan har kontakt vid sidan av så ska det vara okej. Tycker man inte att det är okej måste det vara tydligt, man får väl skapa en sms-grupp på tre så alla kan vara med i dialogen eller i vart fall se vad som skrivs. Jag skulle nog föredra att vi har kontakt med extramannen gemensamt, så vi kan ha det som ett förspel. Om min tjej skulle ha kontakt med honom bakom min rygg så skulle jag bli besviken - om det nu är det vi kommit överens om. Jag förstår det som att det finns par som ligger med andra och har överenskommelsen don?t tell, dvs att det som sker berättar man inte om men att det får heller inte gå ut över förhållandet. Kan båda ha sex utan känslor bör det funka också. 

Det var just det som inte funkade för oss:(
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Jessica)

Ett sätt att få vara otrogen på alltså. Se om du får ligga med någon annan med då, inför henne. Ingen skillnad. 

• Anonym (Jessica)
    Anonym (Stor kuk) skrev 2022-07-16 11:38:31 följande:

var beredd på att frun kan bli otrogen efter detta, hände mig. Hon och ?extramannen? etablerade en egen kontakt. Råkade av en händelse kolla i hennes telefon där hon skrev hur mycket hon älskade hans stora kuk och ville ha den i sig

om detta skulle vara okej för dig då kan du väl låta henne. Annars skulle jag råda dug låta bli

Äh om tjejen väljer kille så är det ju en hon vill vara otrogen med. Garanterat. Hemskt. 
  • Tukt

Som flera varit inne på här. Det finns gott om exempel, både här inne och på annat håll, där det inte alls gått så bra efter en liknande operation i sänghalmen.
    Så gör din hemläxa innan, så det inte kommer som en överraskning.
    Men betyder såklart inte att det alltid går dåligt. 

• Anonym (Stor kuk)
    Anonym (Jessica) skrev 2024-09-10 12:36:39 följande:
    Äh om tjejen väljer kille så är det ju en hon vill vara otrogen med. Garanterat. Hemskt. 
    Ja, visst är det så. Var väl jag som var lite godtrogen där. Samtidigt är det lite dubbelt, jag kan unna henne det.

Men anade nog inte hur mycket sex hon ville ha med den här andra killen.
Svar på tråden Min fru vill ha sex med annan man