Min man sparar bilder på sina vänners flickvänner i sin mobil som han runkar till
Som rubriken lyder, hur hade ni reagerat på detta? När jag konfronterat honom erkänner han att han runkar till bilderna men blir irriterad när jag säger att jag tar illa upp, utifrån att han har en sexuell fantasi om den person han tittar på. Han säger att det inte är så. Utan att det handlar om en snygg, sexig tjej som är ?FÖRBJUDEN? och det är det som tänder. Han säger att det är när porrsurfandet blir tråkigt då gör han så. Han säger att alla killar gör det. Kan det verkligen stämma? Varför känns det så fel för mig då o jag känner mig bedragen. Saken är den att det är väldigt viktigt för honom att gilla ALLA bilder hon lägger ut på sociala medier, - även om jag ifrågasatt detta - det gäller bilder på blommor, okända barn, hennes hund etc. Jag har uppfattat, eller min känsla är, att han är intresserad av henne eftersom det är så viktigt för honom att gilla allt hon lägger ut. Hjälp, hur ska jag förhålla mig till detta det är oroligt jobbigt o det känns som att han ljuger. Eller så har jag blivit paranoid av allt hans porrsurfande (20 år, han gör det dagligen. Han har reddit och kan använda den på lunchen när han är på jobb). Tror ni att han är intresserad av den här specifika tjejen jag berättat om? Hon är inte särskilt porrig men väldigt söt. Saken är att vi har flera barn ihop jag o my man o tjejen detta berör är typ 10 år yngre, inga barn. Min självkänsla är helt paj av det här. Första gången jag kom på honom med bild på henne var för 7-8 år sedan. Sist var för ca en månad sedan. Jag har mer att berätta men väntar först på återkoppling. Hjälp..