• Bebe2018

    Slemmig flytning och nu gör livmodertappen ont!

    Hej! 


    jag fick för ett par dagar sedan en slemmig flytning på pappret när jag torkade mig. Det var gulgrönt och såg ut som snor typ. 


    nu har jag haft ont i vilket jag tror är livmodertappen i ett dygn. det gör konstant ont. 

    är i v 12. 

    någon som vet vad det kan bero på? Har försökt hitta svar på nätet men inget som verkar stämma in på mig. 

  • Svar på tråden Slemmig flytning och nu gör livmodertappen ont!
  • Kissekatten2014

    Jag hade nog ringt mvc på måndag, vill du inte vänta så ring 1177 så kanske dem kan koppla dig till nån gyn mottagning/kvinnoklinik. Bättre och fråga en gång för mycket än för lite..

  • Bebe2018
    Kissekatten2014 skrev 2022-07-16 19:00:23 följande:

    Jag hade nog ringt mvc på måndag, vill du inte vänta så ring 1177 så kanske dem kan koppla dig till nån gyn mottagning/kvinnoklinik. Bättre och fråga en gång för mycket än för lite..


    Tänker absolut ringa min barnmorska på måndag. Men blev lite orolig och tänkte kanske få nåt svar härifrån också. 


     

  • Kissekatten2014
    Bebe2018 skrev 2022-07-16 19:24:49 följande:

    Tänker absolut ringa min barnmorska på måndag. Men blev lite orolig och tänkte kanske få nåt svar härifrån också. 


     


    Eftersom du har ont, så inte du fått nån infektion, eftersom det såg ut om snor.. Men håller tummarna att det är nåt ofarligt:)
Svar på tråden Slemmig flytning och nu gör livmodertappen ont!