• Tilde

Wow! Efter 3 år och 3 måndader!! Är det verkligen sant??

I skrivande stund sitter jag och skakar och gråter om vartannat!
    Är det verkligen sant? Fick JAG ett + på stickan efter 10000 test som visat minus!!
    HELT OTROLIGT!!

På vårt andra FET lyckades vi!! (2 ICSI & 2 FET)
    Jag är så lycklig att jag inte vet vad jag ska göra.....Ni fick veta först...sambon vill jag se i ögonen när jag berättar!

Alltså trodde ALDRIG jag skulle få skriva det här!! *tårarna sprutar*

• Svar på tråden Wow! Efter 3 år och 3 måndader!! Är det verkligen sant??
  • Tilde

Tack igen alla som grattar!!
    Jag går runt här i ett glädje rus & känner mig hur vimsig som helst.
    Fick äntligen berättat för sambon också som med tårar i ögonen tog emot mitt glädjebesked! Det är verkligen helt otroligt det här..Att vi lyckades!!

jenny10: Jag åt pergotime dag 5-9 för att stimulera fram ägglossning. Men har inte tagit några andra hjälpmedel därefter. Tror det kallas lätt stimulerat FET men är osäker.

Lycka till alla ni som försöker! Alla är värda att få känna denna lycka!

• lill anna

ett jätte grattis från mej till dig:::::

klappa magen från mej(hihi))

kram anna me ängeln nathalie

• Snöflingan75

Ååhhh vad härligt!! Jättegrattis till er!!!! Jag får tårar av att läsa det du skriver!! Lycka till och bamsekramar!!

• nea83

Gratulerar dig här också! GRATTIS!!!!!! KRAMISAR

• Lolle 35

stort grattis till er!!

när vi fick vårt plus så kunde jag inte ens vänta på att maken skulle komma hem.. han satt i bilen långväga hemifrån.. jag ringde honom på mobilen och talade förmodligen om den fantasktiska nyheten med en harang osammanhängande ord, ömsom snyft och skratt..

det enda han fick ur sig var: Jaha.. han blev så chockad av beskedet(kanske oxå av mitt hysteriska beteende) att han inte kom sig för att säga nåt annat.. det var inget jag tänkte på just då och när han kom hem så tog han igen det kan jag säga..

än en gång, GRATTIS!!!

Svar på tråden Wow! Efter 3 år och 3 måndader!! Är det verkligen sant??