Panik vad ska jag göra
Jag läste här i trådar om folk som rekommenderar lifesumappen, har länge velat ha den men inte vågat för är lite rädd för all sån här ny teknik men jag har sån problem med vikten och tänkte att nu måste jag prova,
och det stod den appen skulle vara gratis på hemsidan Lifesum, blev skickad till appstore i telefonen där fick jag trycka min tumme, och då står det blixtsnabbt typ betalning gjord eller betalning klar, den texten försvinner lika blixtsnabbt igen, och nu har jag panik jag har inte godkänt någon betalning, fick inte ens veta någon summa!!! vad är det som händer egentligen!!
Jag måste ju ha rätt att bestrida fakturan när den kommer??? För jag har inte kommit överens om någon betalning!!!
Det här är första gången jag skaffar en app, skapade ett apple ID idag, det stod att jag kommer debiteras först när jag gör et köp, men jag har ju inte gjort något köp när det stod det var gratis, men lämnade inte mina kortuppgifter när jag skapade Apple ID utan lämnade faktura adress, kan jag få en fet faktura hur som helst nu eller, hur raderar jag allt det här som jag har gjort jag vill inte vara med om detta mer!!!
snälla hjälp mig hur jag ska göra!!!