• Mon 18 Jul 2022 20:16
    763 visningar
    1 svar
    1
    763

    Tidiga Sammandragningar V26 (25+1) HJÄLP!

    Hej!
    Är lite små orolig eller ja.. Jag vet inte behöver bara lite tips och råd helt enkelt. 


    Jag väntar barn nummer 2, en pojke. 
    Moderkakan ligger i bak. Är nu i vecka 26 (25+1) och jag har nu i ett par dagar börjat känna mer och mer sammandragningar. Jag kan verkligen inte minnas om jag hade dessa tidigt med barn nr 1, dottern. Har nästa tid hos barnmorskan i mitten av augusti i vecka 30(29+4) då. Sammandragningarna känner jag igen och Vet hur de känns därav att jag vet att det är det. Men de kommer så tätt! Ligger och vilar, dom kommer, rör mig, dom kommer osv. Ska jag ringa och be om en tid att de kollar tappen? Han rör sig extremt mycket i magen så är inte orolig för något sådant. Har känt rörelser sedan jag var i vecka 13 ungefär. Men vad tror ni? 
    Har någon varit med om detta? Jag har inte ?ont? men men det hugger ju liksom till och det spänner så hårt eller vad man ska säga. 


    Tacksam för snälla svar <3 

  • Svar på tråden Tidiga Sammandragningar V26 (25+1) HJÄLP!
  • Mon 18 Jul 2022 22:29
    #1

    Jag hade mycket sammandragningar med båda barnen och rätt tidigt. Så pass onda att jag vrålade aj mer än en gång. Gick ändå tiden ut och med tvåan tom över.

Svar på tråden Tidiga Sammandragningar V26 (25+1) HJÄLP!