• xjbxxb­cbchc
    Mon 18 Jul 2022 22:16
    1926 visningar
    6 svar
    6
    1926

    Netflix

    Hej 

    Vilka serier tittar ni på Netflix:? 


    Serier
  • Svar på tråden Netflix
  • Anonym
    Mon 18 Jul 2022 22:20
    #1

    Jag ser bajs-serien.

  • Anonym (jenny­)
    Tue 19 Jul 2022 00:05
    #2
  • Tue 19 Jul 2022 03:52
    #3

    Har precis upptäckt Last Kingdom. På samma tema som Vikings, men Vikings tråkade ut mig efter ca. 2 avsnitt och slutade titta.

    Den här är bra dock, fast den är mörk. Bokstavligen. Svårt att se, måste släcka och dra ner överallt. Annars bra.

  • Thu 28 Jul 2022 15:02
    #4

    Ser klart Stranger Things Säsong tre Just nu.

  • Thu 10 Nov 2022 21:42
    #5

    Shadow and bone, Blockbuster, Anne med E, Insatiable, Ginny and georgia, superstore, riverdale

  • Anonym (Tvill­ingmor­san)
    Fri 11 Nov 2022 15:39
    #6

    Just nu tittar jag på säsong 5 av The Crown. Tidigare har jag b la sett Witcher, Shadow and Bone, Vikings, Vikings Valhalla, The Last Kingdom, Lucifer, The 100.

    Kan även rekommendera två tyska serier: The Empress och Barbarians. 

    Började titta på Dahmer men såg aldrig färdigt. Tycker att true crime / seriemördar-draman är intressanta och viktiga på sätt och vis, men lätt drar åt det exploaterande hållet. Kan inte låta bli att tänka på offren och deras anhöriga, när bestialiska brott görs till underhållning.

    The Crown har fått mycket kritik för att exploatera verkliga nu levande människor och - enligt somliga - svärta ner deras rykte. Men det är ju ingenting mot vad anhöriga till seriemördaroffer kan tvingas utstå. Ett scen med någons huvud i en frys t ex. (Från Dahmer).

Svar på tråden Netflix