Vill säga att vi ska skiljas i dag
Vi har varit tillsammans i 25 år gifta i 22. Vår 20 åring har särskilda behov och har krävt mycket stöttning och vi har fått bråka ned samhället gör att han ska få det han behöver. I många år var vi i fas och kunde lyfta varandra när den ena var låg. Men de senaste åren har vi varit nere båda 2 och i dag har vi separata sovrum. Det är 2.5 år sedan vi var intima med varandra. Jag har alltid dragit det största lastet med allt som har med städ och tvätt mm. Sen vi flyttade till nuvarande bostad har han ex dammsugit 1 gång.
Vi har haft en hel del sjukdomstillstånd under åren och nära anhöriga som gått bort som oxå påverkar allt.
Förra året på en familje semester hände en incident mellan maken och 20 åringen som blev väldigt otrevlig. Allt eskalerade o han valde att dra. Jag satt där mitt emellan allt och alla. Vi pratade bråkade och enades om att vi tycker olika och lämnar det därhän. Maken kom tillbaka men valde att bete sig jätte konstigt. Arg och dur pratade inte med någon. Barnen som var med tyckte han var läskig. Det var som man såg åsk mol ett över hans huvud. Efter det har det fortsatt i samma tråkiga stämning. Han har brutit med hela min släkt som han varit super tajt med innan
Vi har gått i terapi men jag tycker det blivit bärre
Hans känslor fick så stor plats. Hsn ser fet som han är den som blivit utsatt gör mobbing. Jag sprang in i den berömda väggen förra året. Eller egentligen långt innan men kämpade på. Tyvärr dämpade jag mina känslor och ångest med alkohol. Min familj konfrontera mig om detta och det fick mig att tänka till. 4 v utan een droppe och inget sug. Jag tyckte vi hade ett bra samtal då men det är bara jag som ändrat mig
Nu har jag ansvar för nåde hushållet trädgården och poolen. Djuren och barnen. Vi pratar inte med varandra alls. Han ligger o soffan och gör ingenting. Jag och äldsta var borta i 4 dagar som vi väntat på i 3 år. Han är sur när vi åker för att 20 åringen ska vara hemma med honom
Jag går börja med att städa hela huset och ta hand om disken mm. När vi kommer hem.
Nu orkar inte jag mer.
Men tänker jag fel