• Spigger86

    Krångligt att svara på meddelanden när man kör via mobilen

    Det går i stort sett inte att svara på meddelanden när man kör via mobilen, jag trycker på kugghjulet, men det är jätte segt. Sen händer det inget när man klickar på citera. Fixa gärna detta.

  • Svar på tråden Krångligt att svara på meddelanden när man kör via mobilen
  • Forumvärd
    Spigger86 skrev 2022-07-20 19:39:22 följande:
    Det går i stort sett inte att svara på meddelanden när man kör via mobilen, jag trycker på kugghjulet, men det är jätte segt. Sen händer det inget när man klickar på citera. Fixa gärna detta.

    Jag lägger till det på listan till teknik
  • Anonym (Varför)

    Läste först inte ordentligt utan fick det till att det var krångligt att svara på meddelanden på mobilen när man kör bil och tänkte    ja det kanske därför man inte ska göra det

  • Spigger86
    Anonym (Varför) skrev 2022-07-20 21:10:43 följande:

    Läste först inte ordentligt utan fick det till att det var krångligt att svara på meddelanden på mobilen när man kör bil och tänkte    ja det kanske därför man inte ska göra det


    He he nej utan det är när man försöker svara på inlägg i trådar när man surfar via mobilen.
  • Guldnovan
    Anonym (Varför) skrev 2022-07-20 21:10:43 följande:

    Läste först inte ordentligt utan fick det till att det var krångligt att svara på meddelanden på mobilen när man kör bil och tänkte    ja det kanske därför man inte ska göra det


    Tolkade på samma vis. 
  • Kotten23

    Du ska ge fan i å pilla på mobilen medans du kör, blir inte enklare än så. hade jag kommit till en olycka där nån kört av vägen på grund av mobilen skulle jag inte ringa ambulans eller ge hlr. Skyll dig själv. 

  • Ingenpsykolog

    Jag hade hållit med dig till 100% om det hade varit att använda mobilen vid bilkörning som Spigger86 skrev om Flört


    Kotten23 skrev 2022-07-21 07:36:19 följande:

    Du ska ge fan i å pilla på mobilen medans du kör, blir inte enklare än så. hade jag kommit till en olycka där nån kört av vägen på grund av mobilen skulle jag inte ringa ambulans eller ge hlr. Skyll dig själv. 


Svar på tråden Krångligt att svara på meddelanden när man kör via mobilen