• Skicka112

    Googlar andra tjejer

    Hej.

    har träffat en man jag älskar mer än något annat. 


    det jag kommer fråga, förväntar jag mig att få kritik över och snälla. Jag vet att jag gjort fel och behöver ingen moralpredikan.

    jag älskar min man Men då osäkerheten över att jag trodde han hade börjat med delger igen (en annan historia och jag känner igen tecken), så tänkte jag att jag skulle kolla i hans telefon. 


    sagt och gjort. hottade inga konversationer gällande droger men däremot hittade jag att han googlar massor med tjejer . Tjejer som han haft relationer med, ragg, dejter, tindermatchningar mm.

    det var mycket googlamed sedan första dagen vi träffades. Han googlar dem på Facebook, Instagram, google etc. Vad jag kan se har han inte gillat någon bild från dem.

    varför Gör han såhär ? Hur kan jag ta upp det på ett bra sätt? Vi har haft det lite knackigt men ingen sv oss har varit otrogna på något sätt. Inte vad jag kunde se från hans sida. 

  • Svar på tråden Googlar andra tjejer
  • Fjäril kär

    Alltså i min värld är man redan otrogen om man ständigt googlar gamla ligg och håller minnena levande.  Det öppnar dörrar för möjligheter till kontakt, drömmar, fantasier och snuskiga chattar.. I hans huvud pågår ständigt nya tankar som gör att han fortsätter att googla dessa tjejer. 

    Detta beteende kommer han inte sluta med bara för att du säger det åt honom, han kommer bara bli bättre på att dölja det. 

  • Hangout91

    Jag vet inte, man kan inte kontrollera folk på det där sättet. Om man försöker så blir motparten bara bättre på att utveckla fantasier i huvudet eller bättre på att gömma det.

    Jag skulle dock aldrig hamna i den sitsen eftersom jag aldrig skulle ha en tanke att snoka i min partners privata grejer.

    Min gissning är att din oro och ditt kontrollbehov kommer orsaka större skada än att han kollar tjejers insta och facebook. Killar är nyfikna på andra tjejer, men dom flesta vet vart gränsen går.

  • Magical

    jag undrar varför han måste hålla på och kolla upp andra tjejer om han har dig? 

  • Hangout91
    Magical skrev 2022-07-30 09:59:35 följande:

    jag undrar varför han måste hålla på och kolla upp andra tjejer om han har dig? 


    För att dom flesta män vill titta på fler än en tjej, sen att man får sköta det snyggt är en annan sak. Sen är jag emot otrohet, men att en tjej är fullkomlig och att man aldrig ens skulle vilja se åt någon annan förstår dom flesta att det bara är trams.
  • BeautifulLiz

    Samma sekund som jag fått veta att en partner snokat i min mobil/dator, samma sekund skulle jag visa honom var ytterdörren är. Och den går bara ut, och aldrig in igen.

    Nu har jag ingen partner och mina enheter är låsta med lösenord, så det kommer ju inte hända. Och skönt är det.


    Jag är inte en blå flodhäst på riktigt.
  • Hangout91
    BeautifulLiz skrev 2022-07-30 17:08:37 följande:

    Samma sekund som jag fått veta att en partner snokat i min mobil/dator, samma sekund skulle jag visa honom var ytterdörren är. Och den går bara ut, och aldrig in igen.

    Nu har jag ingen partner och mina enheter är låsta med lösenord, så det kommer ju inte hända. Och skönt är det.


    Det är ett jäkla otyg det där, och ändå verkar det vara så vanligt på FL. Jag har aldrig ens tänkt tanken någonsin, varken med ex eller nuvarande tjej.
  • BeautifulLiz
    Hangout91 skrev 2022-07-30 17:12:40 följande:
    Det är ett jäkla otyg det där, och ändå verkar det vara så vanligt på FL. Jag har aldrig ens tänkt tanken någonsin, varken med ex eller nuvarande tjej.
    Jag förstår inte varför man inte har sina enheter låsta heller. Det kan ju hända andra saker som gör att man vill ha enheten låst också.
    Jag är inte en blå flodhäst på riktigt.
Svar på tråden Googlar andra tjejer