• Anonym (Gaykille)

    Min straighta knullpolare

    När jag läser en del trådar här så har jag äntligen börjat förstå hur min straighta kompis fungerar då vi har sex. Han och jag har känt varandra sedan vi var unga och efter bara några år så hände det första gången. Han sov över hos mig och eftersom han stora intresse var sex och tjejer så kom ämnet in på hur skönt det är att bli avsugen. Plötsligt säger han "det är ganska skönt att suga också". Jag hade vid den här tiden börjat komma ut som gay för folk, men inte för honom eftersom han ju var otroligt straight och grabbig och allt det där, så att höra honom säga detta gjorde nästan kortslutning i mitt huvud... Nåväl, efter lite mer snack ledde det ena till det andra och jag fick uppleva den skönaste avsugning jag varit med om. När det var dags att komma så tog han ut den och jag fick spruta på min mage där jag låg ned. Så såg det alltid ut de gånger vi sågs, han sög och jag kom på min mage.


     


    Efter nåt år så var jag hemma hos honom, han bodde då med sin tjej och deras två barn. Han var själv hemma ett par dar och såklart blev det så att vi kollade porrfilm. Han hade några videokassetter gömda som han plockade fram och satte då på en där det bara var klipp på hur killen sprutar i tjejens ansikte. Vi började runka och så började han suga av mig. Då slog det mig att han kanske sände en signal med detta, att han ville jag skulle spruta honom i ansiktet. När jag var nära att komma tog jag mod till mig och frågade om han ville ha satsen i ansiktet och naturligtvis ville han det. Detta ledde till en ny riktning då jag därefter alltid kom i hans ansikte. Dock aldrig i munnen, vilket han sa att han inte ville.


     


    Åratal senare så festade vi rejält en kväll hemma hos mig och jag minns inte riktigt vad som ledde fram till det han tog i alla fall min hand och ledde bort mig mot gästsängen jag fixat i ordning. Han drog av sig byxorna och la sig ner med röven putandes mot mig. Tydligare än så kunde han ju inte gjort det, så jag knullade honom. Han förklarade också att han ville ha satsen i sig vilket han såklart fick. Kondom var det inte tal om i fyllan... (Jag testade mig senare och var helt frisk.)


     


    Nån gång senare festade vi igen och denna gång utvecklades det ytterligare, nu ville han testa att bli pissad på. Hans fantasier var att han satt i t-banan och blev pissad på, eller satt i en soffa. Han ville nu sitta i min soffa och att jag skulle stå framför honom och pissa honom på bröstet och huvudet, lite i ansiktet också. Jag sa såklart nej till dessa fantasier men gick med på att vara i duschen. Det funkade för honom och han satt där på golvet medan jag lät strålen träffa hans huvud och ansikte.


    Vet inte om detta kommer hända igen, jag är väl inget större fan av wet men det är nog ändå möjligt om man är lite berusad.


     


    Senaste gången vi hade sex var det en "traditionell" avsugning som denna gång slutade i att han tog satsen i munnen. Dock svalde han inte, utan gick till toan och spottade ut den.


     


    Det känns som att det nu utvecklas mest hela tiden, får se vad som händer nästa gång vi ses. Det blir nog inte så att han blir åt det aktiva hållet eftersom han hittills bara varit helt passiv, men det finns säkert något nytt som kan hända.


     


    När det gäller rövknull så har det hänt några gånger nu, men han vill alltid vända ryggen åt mig. Jag har förklarat att det nog vore skönare för honom att ligga på rygg istället, eftersom min kuk är böjd uppåt och då skulle nå hans g-punkt mycket bättre, men icke. Så jag antar att även han tänker som så många andra här, han vill känna kuken men inte se mannen den är fäst vid. Och jag fattar nu grejen.


    Sen när det kommer till avsugning så tittar han ofta uppåt på mig och möter min blick, så där antar jag att det handlar om att få se mig njuta. Synd att han inte kan tänka så om knull också, jag hade njutit ännu mer av att se även honom njuta av att känna kuken mot g-punkten. 


     


    Han är idag lyckligt omgift med världens bästa tjej och jag klassar honom fortfarande som huvudsakligen straight, trots våra sexuella äventyr. Eller som han själv uttrycker det - "ganska bisexuell i sängen men straight i allt resten". Och tack vare det här forumet har jag fått mycket större förståelse för hur han känner när han har sex med män.


     
  • Svar på tråden Min straighta knullpolare
  • Anonym (A)

    Fast han ÄR bi även om han inte vill erkänna det för sig själv. Sedan tycker jag det verkar som att han utnyttjar dig och dessutom är han otrogen mot de han varit tillsammans med under tiden. Riktigt fult gjort med andra ord.

  • Anonym (Najs)

    Intressant även för en hetero kvinna att läsa. 

Svar på tråden Min straighta knullpolare