• Anonym (Anon)

    Nyfiken på det här med killsex

    Tjenare på er,

    Jag är en gift man som nyligen har insett att jag även tänder på killar. Jag har fantiserat om att ha det härligt med en annan kille men vet inte hur jag ska gå till väga. Vart träffar man någon att testa detta med, lite anonymt sådär?
    Bodycontact?
    Porrbio?
    Dejtingsidor?
    Krogen? 
    Har ni några tips?
  • Svar på tråden Nyfiken på det här med killsex
  • Louiselalalala

    Så du planerat att göra det bakom din frus rygg? 


    Fräscht

    Du borde dela med dig av dina tankar så att hon kan ta ställning till om hon fortfarande vill vara med dig. 

  • Anonym (Missy)

    Jag är förvisso tjej men för mig funkade BC när jag ville testa tjejsex.


    Och jag berättade inte för min man till fasa för de med högre moralkrav. Jag ser det som om jag var sann mot mig själv och är glad att jag har testat. Jag väljer att se det som friends  with benifits.

  • Anonym (Samma här)

    BC finns många att välja på Omöjlig veta om det blir den rätta Det finns många som är intresserade av gifta män för oftast är gifta män friska

  • Anonym (trött på fördomar)
    Anonym (Samma här) skrev 2022-07-31 17:55:15 följande:

    BC finns många att välja på Omöjlig veta om det blir den rätta Det finns många som är intresserade av gifta män för oftast är gifta män friska


    Vad är det för skevt tankesätt? Majoriteten är friska, gifta som ogifta, det är inte 90-tal längre, preventivmedel finns av fler än en anledning.


    Något som är riktigt sjukt är dock att vara otrogen...

  • Anonym (trött på fördomar)

    Först så pratar du med din fru, berätta att du tänder på män och fråga om hon vill ha en öppen relation. Sen har ni en diskussion utifrån det. Kom tillbaka och fråga hur du hittar andra först när du haft den diskussionen och din fru är okej med det.

  • Anonym (Samma här)

    Vem suger kuk med kondom Då kan man suga en dildo

  • Anonym (I garderoben)
    Anonym (Samma här) skrev 2022-07-31 18:57:59 följande:

    Vem suger kuk med kondom Då kan man suga en dildo


    Precis! Man äter inte kolla med papperet på!
  • Anonym (trött på fördomar)
    Anonym (Samma här) skrev 2022-07-31 18:57:59 följande:

    Vem suger kuk med kondom Då kan man suga en dildo


    Kondomer med smak finns av en anledning, och det är inte för att vaginor eller analer har smaklökar...
  • Anonym (trött på fördomar)

    Du får nog hålla dig till slickepinnar om du tror att homokillar är pesthärdar medans du uppdaterar din kunskap om homosex och sjukdomar.


    Under tiden ska jag gå och suga kuk utan någon som helst risk för smitta, och då även utan kondom (det går nämligen).


     

  • Anonym (trött på fördomar)

    Hoppas dina slickepinnar smakar och lycka till med pluggandet!

  • Shameless
    Anonym (Missy) skrev 2022-07-31 15:36:33 följande:

    Jag är förvisso tjej men för mig funkade BC när jag ville testa tjejsex.


    Och jag berättade inte för min man till fasa för de med högre moralkrav. Jag ser det som om jag var sann mot mig själv och är glad att jag har testat. Jag väljer att se det som friends  with benifits.


    Snacka om att leva i förnekelse... 
  • Anonym (BiKille)

    Jag har tips, men kånns dumt att ta det i en allmän tråd.

  • Svenanneli

    Jag respekterar  din nyfikenhet.Men jag håller med om att , med respekt för din fru , som jag antar är din livs största kärlek, så bör du berätta innan du agerar.  

Svar på tråden Nyfiken på det här med killsex