• Våren23

    Vet ej vad som händer, orolig

    Hej! Vi har precis bestämt oss nu i juli att skaffa första barnet. Slutade med p-piller i början av året. Mens drog igång direkt, plussade flera månader i rad på Äl-tester regelbundet också. Inget konstigt där. MEN! Nu precis när vi började att försöka har jag fått konstiga spottings. Plussade på ÄL tester den 19/7 och 20/7 (olika märke)men den 23/7 kom en klarröd blödning, väldigt litet och den pågår fortfarande. Vissa dagar är den brun, vissa dagar klarröd. Kommer bara pyttelitet på pappret. Jag fattar inte. Brukar aldrig ha så lite blod, samt färgen stämmer inte + själva längden på den mensen (10 dagar nu) fast jag förtvivlar att den är en riktig mens. Har tagit graviditets som visar negativt. Har även bokat tid hos läkaren men känner fortfarande oro, kan ej sova ordentligt pga detta. Vad kan det vara som pågår? :(

  • Svar på tråden Vet ej vad som händer, orolig
  • Anonym (Milla)

    Kan vara helt ofarliga spottings, man kan få sånt även fast man aldrig tidigare haft det. Många kan få sådär små blödningar av ägglossning. 

    Tror inte du behöver oroa dig alls och du ska ju till läkare så då får du säkert svar. 

Svar på tråden Vet ej vad som händer, orolig