• Tue 2 Aug 2022 13:37
    3313 visningar
    3 svar
    -2
    3
    3313

    hur kan ja får henne att förlåta mig?

    hej, de är så att jag har ljugit och svikit den här tjejen jag gillar. ja vet att de va fel men de kändes som den ända utvägen då vi börja prata om ett för mig väldigt känsligt ämne. ja vet om att hon har haft det svårt i andra förhållanden med killar som vart otrogna o manipulerat henne och så men de kändes likslm som den ända utvägen för att byta samtalsämne. ja vet att de va jävligt korkat av mig i ja borde sagt som de va från början. ja har försökt be om förlåtelse och ja har även försökt sätta mig in i hennes perspektiv för att förstå. ja är väldigt ledsen över de jag har gjort o ja ångrar de verkligen, men hon säger att hon verkligen älskar mig men inte kan lita på mig igen. finns de något sätt att förssöka få henne att bygga upp sitt förtroende för mig iallafall lite.
  • Svar på tråden hur kan ja får henne att förlåta mig?
  • Anonym (??)
    Tue 2 Aug 2022 14:00
    #1

    Jag har tyvärr lite svårt att läsa din text eftersom du skriver som du pratar, och inte stavar ordentligt. 
    Det jag utläser är att du är ångerfull om något, som jag inte riktigt förstår. 

  • Anonym (Que?)
    Tue 2 Aug 2022 14:03
    #2
    +2

    Svårt att förstå...
    Vad har du gjort?

  • Tue 2 Aug 2022 14:27
    #3
    +1
    anonymus76899 skrev 2022-08-02 13:37:57 följande:
    hur kan ja får henne att förlåta mig?
    hej, de är så att jag har ljugit och svikit den här tjejen jag gillar. ja vet att de va fel men de kändes som den ända utvägen då vi börja prata om ett för mig väldigt känsligt ämne. ja vet om att hon har haft det svårt i andra förhållanden med killar som vart otrogna o manipulerat henne och så men de kändes likslm som den ända utvägen för att byta samtalsämne. ja vet att de va jävligt korkat av mig i ja borde sagt som de va från början. ja har försökt be om förlåtelse och ja har även försökt sätta mig in i hennes perspektiv för att förstå. ja är väldigt ledsen över de jag har gjort o ja ångrar de verkligen, men hon säger att hon verkligen älskar mig men inte kan lita på mig igen. finns de något sätt att förssöka få henne att bygga upp sitt förtroende för mig iallafall lite.
    Att byta samtalsämne kan ju inte klassas som lögn eller svek så vad är det ljugit om och hur har du svikit henne?
Svar på tråden hur kan ja får henne att förlåta mig?