• Anonym (Förvirrad)

Livrädd att jag får missfall

Har haft så många mf men ha även fått barn. Är nu gravid i 6+3. Inatt gick jag upp för kissa och kom lite rosa så tänkte direkt japp mf. För få igång det hela så gav jag mig själv orgasm, brukar sätta i gång det men inget hänt. Men mår inte illa längre   tuttarna gör ont men detta säger mig inget då jag brukar ha kvar symptom under hela mf.
    Pratade med kk och hon sa ingen fara om du inte har stark smärta då får du komma in.
    Tappen lever sitt eget liv hela tiden.  Är bak hård , fram mjuk och sen hård igen. Jag blir tokig!  Ska man behöva gå runt och inte veta tills kub?
    Snurrigt inlägg men min fråga är: vid mf ändra sig tappen så? och när ni haft rosa hur långt ha mf dröjt?
    Mina brukar komma direkt

• Svar på tråden Livrädd att jag får missfall
  • Anonym (Minna)

Det behöver inte betyda mf. Men - för guds skull - peta inte på tappen!!!! Varför gör ni det? Det om nåt kan ju ge infektion el irritera igång kramper. Konstiga ideer.

• Anonym (Förvirrad)
    Anonym (Minna) skrev 2022-08-05 20:59:51 följande:

Det behöver inte betyda mf. Men - för guds skull - peta inte på tappen!!!! Varför gör ni det? Det om nåt kan ju ge infektion el irritera igång kramper. Konstiga ideer.

Pillar igentligen inte för Nå tappen utan för att kolla om det är blod i. Är völl skadad efter sååå många mf :(
Svar på tråden Livrädd att jag får missfall