• Jagblevmedlemär

    Dejta/hitta en partner

    Jag har vart singel i snart två år nu och har dejtat en del under tiden. Men ingen verkar fatta tycke om mig till 100%..Jag börjar känna att jag inte duger :( Jag är social (lite blyg men de är väl inget konstigt?) jag tycker att jag är rolig, glad och vettig.. Men ändå så blir jag oftast dissad eller ghostad efter ett tag..oftast efter att vi har legat.. Jag har inte en perfekt kropp, jag har fött barn och de har satt sina spår på mig och jag har väl några kilon som jag skulle behöva göra mig av med..Men kan de verkligen vara avgörande för att ingen ska tycka om mig som en partner? :( Jag fattar inte vad jag gör för fel.. eller är killar idag bara ute efter att ligga och sen tröttnar de på en??

  • Svar på tråden Dejta/hitta en partner
  • Yrla2

    Jag upplever samma sak fast är man. 
    När man är lite äldre och har barnbiten avklarad blir man kanske kräsnare och tycker inte det är lika viktigt längre med en relation kanske. Sen är det väl något med mig också. De flesta kvinnor avslutar efter ett tag och efter att man haft en del sex med förklaringen att de inte har känslor eller rätt sorts känslor. Jag tror att det där har gjort att jag själv har svårare att öppna mig och visa känslor och så blir det en negativ spiral. Kanske samma för dig?

  • Mortiscia80

    Ja väldigt många idag är ute efter att ligga, väldigt många ligger tidigt även om de är ute efter något seriöst. Mitt råd är att lära känna någon först innan man går till sängs, att försöka skapa en relation först.

  • Jagblevmedlemär
    Överste Senap skrev 2022-08-06 18:16:37 följande:

    Hur gamla är dina barn? Är du småbarnsförälder är det många som backar.


    De är 10, 9 och 5. Men alla jag har dejtat har i alla fall sagt att de är ok med att jag har barn, ofta har de själva också haft barn
  • Magical
    Jagblevmedlemär skrev 2022-08-06 19:15:48 följande:
    De är 10, 9 och 5. Men alla jag har dejtat har i alla fall sagt att de är ok med att jag har barn, ofta har de själva också haft barn
    Man måste hitta rätt person. Det är inte det lättaste. Det kan verka rätt på papperet men sen fastnar man inte helt för varann. 
Svar på tråden Dejta/hitta en partner